וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי שבצ'נקו מונה למאמן נבחרת אוקראינה

הכישלון של פומנקו ביורו 2016 עשה את שלו כאשר גדול שחקני אוקראינה בכול הזמנים צפוי לתפוס את תפקידו כחלק מההכנות למונדיאל 2018 ברוסיה. אם ימונה יהיה זה תפקידו הראשי הראשון של שבצ'נקו

אנדריי שבצ'נקו. GettyImages
תפקיד ראשון על הקווים. שבה/GettyImages

ההופעה הפושרת של נבחרת אוקראינה ביורו 2016 עשתה את שלה ועל פי הדיווחים היום (שישי) בתקשורת המקומית עולה כי אנדריי שבצ'נקו מונה למאמן הנבחרת. המשמעות היא כי גדול שחקני אוקראינה בכול הזמנים קודם מתפקיד העוזר של מיכאלו פומנקו, שיסיים את תפקידו וינסה להוביל את הנבחרת במוקדמות הגביע העולמי ב-2018 ברוסיה.

שבצ'נקו מונה לתפקיד העוזר של פומנקו בפברואר 2016 כחלק מההכנות של אוקראינה לטורניר בצרפת. בפועל האכזבה הייתה גדולה כאשר הם הפסידו שלושה משחקים בשלב הבתים. ההופעה הטובה מול גרמניה במחזור הפתיחה הסתיימה עם 2:0, צפון אירלנד הדהימה את אירופה עם 0:2 משלה על חשבון האוקראינים כאשר במחזור הסיום פולין הייתה זו ששלחה את הבחורים של פומנקו הביתה עם 1:0 צורם. כלי התקשורת המקומיים טוענים כי בהתאחדות מאמינים שרק חלוץ העבר מסוגל להוביל את הנבחרת בטורניר המוקדמות וישקם את ההריסות אחרי הטורניר האחרון.

המינוי המסתמן של שבצ'נקו יהיה תפקידו הראשון כמאמן ראשי, אחרי שפרש מהנבחרת ב-2012 בסיומו של היורו הביתי. חלוץ העבר של דינמו קייב, מילאן וצ'לסי, הרשית 48 שערים ב-111 הופעות.

עוד בנושא:
התקדמות בעסקת היגואין: סכום ההעברה טיפס ל-98 מיליון יורו
ברצלונה תפתח את העונה מול בטיס, ריאל מדריד תתארח אצל סוסיאדד
העברות בעולם, 15.7: המועמדים לחיזוק חוד ברצלונה, ג'אקריני בדרך לנאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully