וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 15.7: המועמדים לחיזוק חוד ברצלונה, מחרז יישאר בלסטר

ממפיס מסומן על ידי הקטאלנים, גם וייטו על הכוונת, הכוכב של איטליה ביורו בדרך ליעד חדש, גצה על סף חזרה לדורטמונד תמורת 28 מיליון יורו. טבס יעזוב את בוקה, רכש מרשים לבאזל, מתיו בדרך לטורקיה?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של פטריק שיק, החלוץ החדש של סמפדוריה

העברות

* יובנטוס הציגה את מהדי בנעטיה. בלם באיירן מינכן הושאל לעונה אחת עם אופציית רכישה בעונה הבאה.

* קבוצה תשיעית בקריירה לרובן ראיוס. הקשר הספרדי בן ה-30, ששיחק במכבי חיפה במשך שתי עונות, עזב את סושו אחרי עונה אחת (12 משחקים בלבד) וחתם באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית לשנתיים.

* שאלקה הציגה את בריל אמבולו. חלוץ נבחרת שוייץ הגיע לרויאל בלוז תמורת 25 מיליון יורו שהועברו לבאזל.

* קשר נבחרת קניה, מקדונלד מאריגה (29), ששיחק בעבר באינטר, ריאל סוסיאדד ופארמה, עבר בהעברה חופשית ללטינה מהסרייה B בשורותיה שיחק כמושאל מאז חודש ינואר.

* הבלם הקולומביאני, אדר בלאנטה (23), ששיחק בארבע השנים האחרונות בריבר פלייט, חתם בפ.צ באזל. לבלם, שחתם לארבע שנים, שש הופעות בנבחרת הבוגרת של קולומביה כולל הופעה במונדיאל 2014.

* לוריין הודיעה על צירופו של הקשר סילבן מארבו. אקס ניוקאסל הגיע לקבוצה בהעברה חופשית.

* זוולה הודיעה על צירופו של ילד הפלא של מילאן, חאכים מאסטור, בהשאלה לעונה אחת.

* ריאל בטיס הודיעה על צירופו של החתמתו של אנטוניו סנבריה תמורת 7.5 מיליון יורו. החלוץ הגיע מרומא, חתם לחמש שנים כאשר לקבוצה מעיר הנצח תקבל מחצית מסכום ההעברה הבאה שלו, עם אופציית רכישה בחזרה תמורת 11 מיליון יורו.

* פסקארה הודיעה על הארכת חוזהו של המאמן מאסימו אודו.

אמבולו באימון שאלקה

שמועות

* על פי "בילד", החזרה של מריו גצה מבאיירן מינכן לבורוסיה דורטמונד תמורת 28 מיליון יורו, הושלמה סופית. גצה יחתום עד 2021, הודעה רשמית תצא בקרוב.

* קלאודיו ראניירי הצהיר: "ריאד מחרז יישאר שחקן לסטר גם בעונה הבאה".

* באיטליה מדווחים שחלה התקדמות בעסקת העברתו של חלוץ נבחרת ארגנטינה, גונסאלו היגואין, מנאפולי ליובנטוס. על פי הדיווח, הגברת הזקנה תעלה את ההצעה ל-98 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* הכישלון של בוקה ג'וניורס עשוי להוביל את קרלוס טבס מחוץ למועדון. בארגנטינה טוענים כי החלוץ יגבש החלטה בימים הקרובים כאשר ווסטהאם וקורינתיאנס הן המועמדות הבכירות לקלוט אותו.

* העולה החדשה לפרמיירליג, ברנלי, תנסה לצרף את מגן ליברפול, ג'ון פלנגן בן ה-23, בהשאלה לעונה.

* ארסנל התאיישה מהמרדף אחר חלוץ ליון, אלכסנדר לקאזט. על פי הדיווחים ארסן ונגר לא מוכן לשלם את שדורשת הקבוצה הצרפתית בעבור החלוץ - 42 מיליון ליש"ט - ויחפש אלטרנטינבה אחרת.

* בצרפת טוענים שאחד ממצטייני העונה שעברה, קשר לסטר סיטי, אנגולו קאנטה, כבר סיכם את תנאיו בצ'לסי. לידיעה המלאה.

* בלם רומא, היווני קוסטאס מנולאס (25), עשוי להגיע לצ'לסי. לאחר שהבלוז הביעו בו התעניינות, דווח באיטליה כי מנולאס היה שמח לשחק תחת אנטוניו קונטה, בטח כשמדובר בצ'לסי.

* ווסטהאם מכחישה שמועות על מעבר אפשרי של דימיטרי פאייה. השחקן עצמו אמר בנושא: "ההתעניינות של קבוצות אחרות מחמיאה לי, אבל אני אוהב את ווסטהאם ו-100 אחוז שאשאר פה גם בעונה הקרובה".

* מנצ'סטר יונייטד תנסה למכור את הקשר הגרמני, בסטיאן שווינשטייגר, ותקווה לקבל 14 מיליון ליש"ט עבורו.

* חלוץ נבחרת ויילס, האל רובסון קאנו, העלה את מניותיו ביורו האחרון ונראה שהעולה החדשה לפרמיירליג, האל סיטי, תהיה זו שתצליח לשים עליו את ידה.

שחקן נבחרת גרמניה בסטיאן שווינשטייגר. GettyImages
בדרך לפריס? שוויני/GettyImages

* אחרי שצרפה את לוקא דין וסמואל אומטיטי, ברצלונה מחפשת שדורג לחלק הקדמי. באנגליה טוענים כי ממפיס דפאי, שלא נכלל בתוכניות של מנצ'טסר יונייטד וז'וזה מוריניו, הוא המועמד הבכיר לתגבר את שלישיית MSN.

* בקטאלוניה טוענים מנגד כי החלוץ שיגיע לסגל ברצלונה הוא דווקא לוסיאנו וייטו. חלוץ אתלטיקו מדריד צפוי להגיע בהשאלה עם אופציית רכישה.

* בתקשורת הטורקית מדווחים כי בשיקטאש העבירה פנייה לברצלונה בנוגע לז'רמי מתיו. הטורקים מעוניינים בבלם הצרפתי כאשר ההצעה הראשונית היא בסך שבעה מיליון יורו.

* מידלסבורו על סף חתימה עם בלם בורוסיה דורטמונד נבן סובוטיץ'. העולה החדשה תשלם לגרמנים עשרה מיליון יורו כאשר הבלם ממתין לאישור עבודה.

* נאפולי עושה מאמצים כדי לשדרג את הסגל. הקבוצה פנתה לאינטר עם הצעה של 5.5 עבור דוידה סאנטון. המגן זוכה גם להתעניינות מצד קריסטל פאלאס.

* קשר נבחרת איטליה ובולוניה, עמנואלה ג'אקריני, הגיע לבדיקות רפואיות בנאפולי. הקשר צפוי להשלים את המעבר מסנדרלנד.

ממפיס דפאי שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) חואן מאטה. רויטרס
חבר חדש ל-MSN? ממפיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully