וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "עסקת העברתו של אנגולו קאנטה לצ'לסי נסגרה ב-99 אחוזים"

הבלוז בדרך לרכש שני בעידן קונטה כאשר לסטר תקבל עבור הצרפתי 35 מיליון יורו. קאנטה, שהעדיף את צ'לסי על פי ארסנל, יובנטוס וריאל מדריד, יחתום לחמש שנים ויצטרף לבטשואי

רויטרס

בווידאו: לסטר מול צ'לסי

עסקת העברתו של אנגולו קאנטה לצ'לסי נמצאת על סף סגירה, כך מדווחים הערב (שישי) בתקשורת האנגלית. הקשר הצרפתי יחתום אצל הבלוז לחמש שנים כאשר לסטר תקבל עבורו 35 מיליון יורו. קאנטה צפוי להגיע לבדיקות רפואיות בלונדון בשעות הקרובות כאשר מרבית הפרשנים טוענים כי העסקה נסגרה ב-99 אחוזים.

מאז ההפסד של נבחרת צרפת לפורטוגל בגמר יורו 2016, הקשר העביר מסר ברור לראשי האלופה האנגלית כי הוא אינו מעוניין להמשיך כאשר צ'לסי הייתה האופציה המועדפת עליו. קלאודיו ראניירי סיפר אמש: "הצענו לקאנטה חוזה חדש עוד לפני היורו, אבל אני יודע שיש עניין גדול סביבו. ההחלטה נמצאת בידיים שלו". הקשר בחר לדחות את ההצעה להצטרף ליובנטוס, ארסנל וריאל מדריד שחיזרו אחריו בקיץ האחרון, ולעזוב את השועלים בשונה מג'יימי ורדי, שיוביל את לסטר גם בעונה הבאה בצוותא עם ריאד מחרז.

קאנטה נחשב לאחת המטרות הבכירות של אנטוניו קונטה, שכבר הספיק להחתים את מישי בטשואי. האיטלקי הבהיר במסיבת העיתונאים בה הוצג כי מלבד החלוץ והקשר הצרפתי, הוא מעוניין בעוד שני שחקני רכש. עבור לסטר מדובר באובדן גדול כאשר קאנטה היה ללא ספק אחד מהגורמים המרכזיים בדרך לתואר הסנסציוני בעונה הקודמת. הקשר, שהגיע תמורת 5.5 מיליון יורו מקאן ב-2015, יימכר בסכום שיא.

עוד בנושא:
סמואל אומטיטי הוצג בברצלונה: "חלום, ירדו לי דמעות שהבנתי שרוצים אותי כאן"
דיווח באיטליה: מאנצ'יני התפטר מאינטר, עשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה
העברות בעולם, 15.7: המועמדים לחיזוק חוד ברצלונה, מחרז יישאר בלסטר
"פורטוגל תזכה ביורו משער של אדר": הציוץ הנבואי, חודש וחצי לפני

שחקן נבחרת צרפת, אנגולו קאנטה. GettyImages
הרכש השני של קונטה. קאנטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully