וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקדמות בעסקת היגואין: סכום ההעברה טיפס ל-98 מיליון יורו

בתקשורת באיטליה מדווחים כי יובנטוס תעלה את ההצעה על חלוץ נאפולי ותוסיף את פריירה ומנדרגורה הצעיר כדי להשלים את הרכישה. בינתיים מתנהל ויכוח סביב סעיף השחרור המקורי של הארגנטינאי

גונסאלו היגואין, נאפולי. GettyImages
כמה הוא יעלה ליובנטוס? גונסאלו היגואין/GettyImages

הכדורגל האיטלקי סוער החל מאתמול (חמישי) עם הידיעה כי גונסאלו היגואין מתקרב למעבר ליובנטוס תמורת 94.5 מיליון יורו. מאז פרסום הידיעה התייחס לנושא נשיא נאפולי אורליו דה לורנטיס כשאמר כי יתנגד למעבר למרות שהחלוץ הארגנטינאי התייחס מספר פעמים בעבר ואמר כי לא יחדש את חוזהו עם הקבוצה. הגאזטה דלו ספורט פרסם הבוקר כי יובה מוכנה להעלות את הצעתה עד 98 מיליון יורו, שכוללת כסף ואת רוברטו פריירה, דניאלה רוגאני ורולאנדו מנדרגורה. הצדדים אמורים להפגש ביום שני, ולדון בנושא.

הארגנטינאי הוא אחד השחקנים המבוקשים ביותר באירופה בחלון ההעברות הנוכחי, וקבוצות רבות כבר הוזכרו לקלוט אותו, ביניהן ארסנל, ליברפול, פריס סן ז'רמן וגם הביי הסינית שהציעה לו חוזה אסטרונומי, אך כעת נראה שהתחנה הבאה שלו תהיה קבוצתו של מסימילאינו אלגרי.

בתקשורת אף עסקו בצורה נרחבת בנושא סעיף השחרור של היגואין. הדיווח המקורי מדבר על כך שהחלוץ יכול לעבור, גם ללא אישורה של קבוצתו, תמורת 94.5 מיליון יורו, אלא שמאז הדיווחים באיטליה והטענות של נאפולי סותרים זה את זו. הגאזטה דלו ספורט דיווח עוד טרם העברתו של החלוץ כי סעיף השחרור של היגואין היה תקף עד ה-30 ליוני, וכעת הקבוצה יכולה למנוע את העברתו, אלא שבסביבתו של השחקן טוענים כי הסעיף עדיין תקף.

דיווח אחר, של אתר "קאלציו מרקטו" טוען כי הסעיף עדיין בתוקף עד ה-31 ליולי, וכי המחיר נקבע על סמך פיצויים של 47 מיליון יורו לכל שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully