וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גונסאלו היגואין קרוב מאוד ליובנטוס תמורת 94.5 מיליון יורו

מלך שערי הליגה האיטלקית בעונה החולפת, שקושר במהלך הקיץ עם קבוצות רבות, צפוי לעבור בסופו של דבר לגברת הזקנה, שתשלם לנאפולי את סעיף השחרור שלו, ולהחליף את אלברו מוראטה שעזב

AP

בווידאו: היגואין ונבחרת ארגנטינה מפסידים בגמר הקופה סנטנריו

יובנטוס ממשיכה לעבוד ולהתחזק לקראת העונה הבאה. אחרי הבאתם של דני אלבס ומירלם פיאניץ', וצירופו הצפוי והקרוב של מהדי בנעטיה, הגברת הזקנה קרובה גם לצירופו של גונסאלו היגואין. על פי דיווחים באיטליה אלופת איטליה תפעיל את סעיף השחרור של החלוץ ותרכוש אותו מנאפולי תמורת 94.5 מיליון יורו.

הארגנטינאי הוא אחד השחקנים המבוקשים ביותר באירופה בחלון ההעברות הנוכחי, וקבוצות רבות כבר הוזכרו לקלוט אותו, ביניהן ארסנל, ליברפול, פריס סן ז'רמן וגם הביי הסינית שהציעה לו חוזה אסטרונומי, אך כעת נראה שהתחנה הבאה שלו תהיה קבוצתו של מסימילאינו אלגרי.

אחרי שאיבדה את אלברו מוראטה לריאל מדריד, חיפשה יובנטוס חלוץ שיוכל למלא את מקומו ואין כמו מלך השערים של הסרייה א' בליגה החולפת על מנת להשביע את רצון האוהדים ולהשכיח את האבדה. על פי הדיווחים נותר רק ליובה רק להגיע להסכמה על תנאיו של היגואין בקבוצה על מנת להשלים רכש נוצץ נוסף, כאשר כרגע מדובר על שכר שנתי של 7.5 מיליון יורו, שני מיליון יותר משהרוויח בנאפולי.

עוד בנושא

פטריק קלייברט: "מאושר ומלא כבוד להצטרף לפריס סן ז'רמן"
אנטוניו קונטה הוצג בצ'לסי: "הפרמיירליג היא הליגה הקשה בעולם"
ליברפול מתלהבת מילד הפלא החדש בן וודברן, צפו בביצועיו

שחקן נאפולי גונסאלו היגואין חוגג. AP
בדרך לאלופה. היגואין/AP

בעונה החולפת כבש הארגנטינאי 36 שערים ב-35 הופעות במדי הפרטנופי וסיים כאמור כמלך שערי הליגה. היכולת המרשימה העניקה לו את המקום בהרכב נבחרת ארגנטינה בטורניר הקופה אמריקה סנטריו, אולם האלביסלסטה נכנעו לצ'ילה בגמר. פיפיטה הגיע לנאפולי ב-2013 אחרי קדנציה בת שש שנים בריאל מדריד, במהלכה כבש 107 שערים ב-190 הופעות. במדי הנבחרת הוא הרשית 26 כיבושים ב-57 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully