וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה הוצג בצ'לסי: "הפרמיירליג היא הליגה הקשה בעולם"

אחרי שסיים את הקדנציה שלו בנבחרת איטליה, המאמן דיבר על קבוצתו החדשה: "עבדתי קשה כדי להגיע לכאן. גאה להיות המנג'ר. על ג'ון טרי: "הוא הקפטן. הוא שחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה"

רויטרס

המאמן אנטוניו קונטה הוצג היום (חמישי) כמאמנה החדש של צ'לסי. האיטלקי ניצב בפני האתגר החדש בקריירה שלו, לאחר 10 שנים במקצוע, והגיע למעמד בזכות גדולה לאחר הצלחות במקומות בהם אימן. לאחר ההצלחה עם יובנטוס, המאמן הגיע לנבחרת הלאומית, עמה חווה תקופה יפה ביורו 2016 בו האזורי גברו על בלגיה וספרד, והודחו רק בפנדלים על ידי גרמניה ברבע הגמר. קונטה הגיע היום לסטמפורד ברידג' ודיבר במסיבת העיתונאים לקראת העונה הקרובה בפרמיירליג.

"זה עונג עבורי לשבת כאן. אני מאוד שמח ועבדתי קשה על מנת להגיע למעמד הזה. אני מאוד מתרגש מהרגע הזה ולהתחיל עונה חדשה עם המועדון. זה פרק חדש בחיי ואני שמח על כך שאעבוד במדינה חדשה ובליגה פנטסטית כמו הפרמיירליג, שלדעתי זו הליגה הקשה ביותר בעולם, עם שש או שבע קבוצות שיכולות לזכות בתואר. צ'לסי היא קבוצה נהדרת ואני גאה מאוד להיות המנג'ר של המועדון הזה".

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. טוויטר, צילום מסך
ברוך הבא. אנטוניו קונטה מוצג./צילום מסך, טוויטר

המאמן המשיך: "זהו היום השני של האימונים ואני מוכרח להגיד שנהדר לעבוד כאן. במהלך היומיים האלה ראיתי את השחקנים ואת הגישה הנהדרת שלהם. הם רוצים להלחם למען המועדון ולהלחם על התואר. אני מרוצה לראות את הגישה הזו וזה מאוד חשוב לדעתי. האוהדים צריכים קבוצה שתילחם וזה מה שעלינו לעשות. צ'לסי הוא מועדון ששייך לליגת האלופות ועלינו לעשות הכל כדי להיות שם. בסופו של דבר, לכל מאמן יש את השיטה והמתודולוגיה שלו, לדעתי צריך לעבוד עם השחקנים בכל ההיבטים - טקטים, פיזיים, טכניים ומנטליים. אני עובד קשה, אוהב לנצח וזה מה שאני מכיר מילדות, עבודה קשה".

קונטה התייחס גם לקפטן, ג'ון טרי: "הוא הקפטן של הקבוצה, שחקן מצוין עם אישיות מצוינת. אני מעוניין לשוחח איתו כי הוא מכיר את המועדון ואת הרוח שלו. הוא שחקן חשוב מאוד עבור הקבוצה - הוא הקפטן כשהוא משחק וגם כשהוא לא משחק. גם אני וגם הוא מרוצים מכך שהוא חתם על חוזה ונשאר בקבוצה". על השחקן החדש, מישי בטושאיי: "אני מאוד שמח שהוא הצטרף, הוא יעזור לנו בהווה ובעתיד". כשנשאל האם יישתמש בשיטת שלושה בלמים: "אני חושב שמאמן צריך להיות כמו חייט - עליך להתאים את הלבוש הטובה ביותר לקבוצה. צריך לכבד את הכישורים שלהם והאופי שלהם, ורק אז להחליט מה הטקטיקה הנכונה. בסופו של דבר, מה שחשוב זה הרוח של הקבוצה".

קונטה נשאל על הלחץ במועדון והאם זהו האתגר הגדול ביותר שלו: "לחץ? זה לא משנה לי, נולדתי עם לחצים. כשאתה בעולם הכדורגל כשחקן או כמאמן - אתה חייב לשחק כדי לנצח. כשהגעתי ליובנטוס בנינו משהו חדש וזה היה פנטסטי. החווייה עם הנבחרת הלאומית היתה שונה, כל המדינה צופה בך וזה גם אתגר לא קל. אני חושב שכרגע זה הזמן הנכון עבורי להגיד לאנגליה".

קונטה נשאל אם מוריניו הוא 'המיוחד', מה הכינוי שלו: "אני לא טוב בהענקת שמות. אני מקווה שבמהלך העונה תוכלו לתת לי כינוי, אך שיהיה כינוי טוב ולא רע". לאחר מכן המאמן נשאל האם אפשר לצפות ממנו לאותה תשוקה שהראה ביורו והוא ענה: "אני אוהב להשאר עם השחקנים שלי, להתאמן יחד. יש לי הרבה תשוקה לכדורגל, אני סובל במהלך המשחק ואני רוצה שהשחקנים והאוהדים ייראו את זה. אנחנו עובדים מאוד קשה במהלך השבוע על מנת להשיג את המטרה. אני נלחם בכל כוחי, יחד עם השחקנים, על מנת לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully