וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מתלהבת מילד הפלא החדש בן וודברן, צפו בביצועיו

הוולשי בן ה-16 כבש ובישל במשחק האימון נגד פליטווד, והוא כבר זוכה להשוואות לארון ראמזי. רובי פאולר ודידי המאן החמיאו, יורגן קלופ מרוצה: "היה נחמד לראות אותו, נחמד מאוד"

רויטרס

שער, בישול ויצירת שני מצבים קורצים נוספים. זה היה ההספק של בן וודברן בן ה-16 במשחק האימון של ליברפול נגד פליטווד טאון אתמול בערב (רביעי, 0:5 לליברפול). הקבוצה של יורגן קלופ אמנם פגשה יריבה חלשה מהליגה השלישית, אבל כמה מחליפים מקבוצות המילואים והנוער הלהיבו במיוחד.

וודברן שהבקיע את השער השני במשחק, היה צעיר השחקנים. בן 16 בלבד, שלפני כחודש וחצי חתם על חוזה נוער במועדון. הוולשי סחט מחמאות אתמול משחקני העבר של הקבוצה, רובי פאולר ודידי המאן, והמאמן קלופ אמר: "הוא שחקן התקפי והיה נחמד לראות אותו הערב, מאוד נחמד. גם אובי אג'ריה (קשר בן 18) - איזה שחקן. הם שחקנים טובים, שחקנים חכמים ומלומדים. טוב לראות את זה, אני מאוד מרוצה".

ב"הסאן" מיהרו להעלות אייטם אחרי ההופעה של וודברן אתמול והופתעו לגלות ש"הוא כל כך צעיר, עד שאין לו פרופיל נרחב באתר הרשמי של ליברפול". למרות זאת, במחלקת הנוער של המועדון צופים לו עתיד מזהיר. הוא עלה לקבוצה עד גיל 18 כשהיה בן 15 ולפני כמה חודשים ענד את סרט הקפטן של נבחרת הנערים של ויילס במוקדמות אליפות אירופה.

לא מן הנמנע שילד הפלא של ליברפול יקבל בעונה הקרובה דקות רשמיות ראשונות בקבוצת הבוגרים, בסיבובים הראשונים בגביע הליגה ומי יודע, אולי גם בליגה. באי הבריטי משווים אותו בעיקר לארון ראמזי ובוויילס יש כבר מי שמחכה לראות את שניהם משתפים פעולה במדי הנבחרת.

עוד בנושא:

לירוי זאנה סיכם במנצ'סטר סיטי, דראקסלר יעבור לארסנל?
אלכס פרגוסון: "כריסטיאנו רונאלדו הוא מיוחד במינו"

: שחקן הנוער של ליברפול, בן וודברן, עם יורגן קלופ. רויטרס
יקבל גם דקות רשמיות בעונה הקרובה? וודברן וקלופ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully