וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 14.7: יובנטוס מסתערת על היגואין, סיסוקו לדורטמונד?

האלופה הציעה לסקורר של נאפולי חוזה לארבע עונות, תרכוש אותו תמורת 94 מיליון יורו? הבווארים נכנסו למרדף אחרי בלם נאפולי, הקשר הצרפתי המוביל סומן ע"י טוכל ופפ רוצה עוד גרמני מבטיח. כוכב פורטוגל בדרך לאינטר

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: ביצועיו של פטריק שיק, החלוץ החדש של סמפדוריה

העברות

* מהדי בנעטיה עבר את הבדיקות הרפואיות ביובנטוס. בלם באיירן מינכן ישוב לקדנציה נוספת באיטליה אחרי התקופה בה שיחק באודינזה ורומא.

* בורנמות' הודיעה על צירופו של קשר ליברפול ג'ורדן אייב. הצעיר בן ה-21 הצטרף לדובדבנים תמורת סכום שיא של 15 מיליון יורו.

* פנרבחצ'ה הודיעה על החתמתו של הבלם הסלובקי, מרטין שקרטל (31), ששיחק בשמונה השנים האחרונות בליברפול. אלופת טורקיה תשלם למייטי רדס 5.5 מיליון ליש"ט.

* סמפדוריה שילמה לספרטה פראג 4 מיליון יורו וצירפה ממנה את פטריק שיק בן ה-20. החלוץ הצעיר והמבטיח נכלל בסגל הרחב של צ'כיה לקראת יורו 2016, אבל נופה מהסגל הסופי.

* מיינץ רכשה מלאנס את הבלם המבטיח ז'אן-פיליפ גבאמן, אחרי שהיא שילמה לצרפתים 5 מיליון יורו. גבאמן בן ה-20 חתם עד קיץ 2021.

* הופנהיים רכשה מהמבורג את הקשר ההתקפי קרם דמירבאי. הגרמני-טורקי בן ה-23 עלה 1.7 מיליון יורו וחתם לשלוש שנים.

* הקשר הסרבי גוראן צ'אושיץ' (24) סיכם לשנתיים באוסאסונה. הוא הגיע אליה כשחקן חופשי, אחרי התרת חוזהו באסקישהירספור הטורקית.

* מרווין מרטן הושאל מליל לעולה החדשה דיז'ון. הקשר (28) שעלה לליל 10 מיליון יורו ב-2012, ינסה לשקם את הקריירה הדועכת שלו.

* יובנטוס מכרה את הבלם האיסלנדי הורדור מגנוסון (23), לבריסטול סיטי מליגת המשנה באנגליה. הוא עלה לרובינס 3 מיליון יורו.

* אלאבס שחזרה לליגה הראשונה בספרד אחרי 11 שנה, החתימה את החלוץ כריסטיאן סנטוס. הוונצואלי בן ה-28 כבש בעונה שעברה 16 שערים במדי ניימיכן ההולנדית.

* בלמה הברזילאי של אינטר, חואן חסוס, הושאל לרומא לעונה הקרובה.

* הבלם הצרפתי סדריק יאמברה (25) הושאל מבורדו לאנז'י מחצ'אקלה עד סיום העונה.

* הייקו וסטרמן עזב את בטיס כשחקן חופשי וחתם באייאקס לשנתיים.

* מגנה השמאלי של אודינזה, גבריאל סילבה, חתם בגראנדה הספרדית.

* אדם נאג', אחד השחקנים המבטיחים ביותר של יורו 2016 והכוכבים של נבחרת הונגריה, חתם בבולוניה. נאג' היה מבוקש על ידי מארסיי אך לבסוף הצטרף לליגה האיטלקית. סכום ההעברה של הקשר עדיין לא פורסם.

לירוי זאנה שחקן נבחרת גרמניה. Matthias Hangst, GettyImages
בדרך לאנגליה. זאנה/GettyImages, Matthias Hangst

שמועות

* אחרי שאלברו מוראטה חזר לריאל מדריד, יובנטוס הולכת בכל הכוח על גונסאלו היגואין. לפי הדיווחים האחרונים שמגיעים מאיטליה האלופה הציעה לסקורר של נאפולי חוזה לארבע עונות ומוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 94 מיליון יורו. לידיעה המלאה.

* אינטר בדרך לרכש מרשים. ז'ואאו מריו יצטרף לנראזורי תמורת 38 מיליון יורו, שיועברו לספורטינג ליסבון. הקשר הפך לאחד הברגים המרכזיים של נבחרת פורטוגל בדרך לזכייה ביורו 2016 וכבר סיכם את כול התנאים באינטר.

* ב"מארקה" מדווחים שההופעות של פול פוגבה ביורו 2016 אכזבו את ריאל מדריד, שהחליטה לא לנסות לרכוש אותו מיובנטוס.

* העיתונאי הבריטי דאנקן קסטלס טוען כי מנצ'סטר יונייטד כבר התעניינה בסעיף השחרור של רנאטו סאנצ'ס, הפורטוגלי בן ה-18, שרק לפני היורו חתם בבאיירן מינכן. על פי הדיווח, ז'וזה מוריניו נותר מאוד מתוסכל מכך שיונייטד לא הצליחה להחתים את השחקן.

* ב"בילד" מספרים שלירוי זאנה סיכם את תנאיו במנצ'סטר סיטי אחרי ששאלקה נתנה לו רשות לנהל איתה מו"מ. כעת שני המועדונים צריכים להגיע לעמק השווה בנוגע לסכום ההעברה של החלוץ בן ה-20. ההערכות הן שהוא יעלה כ-50 מיליון יורו.

* "מירור": ארסן ונגר מאוד רוצה לראות את יוליאן דראקסלר בארסנל. התותחנים יצטרכו להיפרד מכ-55 מיליון ליש"ט בשביל לרכוש אותו מוולפסבורג.

* רומא מביעה עניין רב בשחקן ההגנה של ריאל מדריד, נאצ'ו. הבלאנקוס ככל הנראה יאפשרו לו לעבור בהשאלה, כאשר לאיטלקים תהיה אופציית רכישה בגובה 11 מיליון יורו.

* "מארקה": ריאל מדריד מעוניינת במגנה של מילאן, מתיאה דה שיליו. השחקן בן ה-23 מבוקש מאוד ביבשת כאשר גם ברצלונה, יובנטוס ונאפולי הוזכרו כאופציות לקלוט את השחקן.

* באיטליה מדווחים שהושלמה העברתו של עמנואלה ג'אקריני מסנדרלנד לנאפולי. השחקן שבלט במדי נבחרת איטליה ביורו, יחתום לשלוש שנים תמורת 1.6 מיליון יורו לעונה. סכום ההעברה יעמוד על מיליון וחצי יורו.

* סימונה זאזה לא יישכח במהירות את החמצת הפנדל ברבע גמר יורו 2016, אך זה לא מונע מוולפסבורג להציע על החלוץ לא פחות מ-25 מיליון יורו. למרות הסכום הגבוה, ביובנטוס לא משחררים אותו כל כך מהר ורוצים לקבל עליו 30 מיליון יורו. גם ווסטהאם וסוונסי מעוניינות בו.

עמנואלה ג'אקריני שחקן נבחרת איטליה. GettyImages
בדרך לנאפולי. ג'אקריני/GettyImages

* באנגליה מדווחים כי פפ גווארדיולה מעוניין להתאחד עם יוזואה קימיש במנצ'טסר סיטי. כזכור, גרמני הוורסטילי פרח תחת המאמן בעונה הקודמת בבאיירן מינכן, דבר שגם העניק לו את המקום בהרכב הפותח של נבחרת גרמניה ביורו. הבווארים עשויים לדרוש עבורו 22 מיליון יורו.

* באיירן מצטרפת למרדף אחרי קאלידו קוליבאלי. בלם נאפולי נחשב לאחת המטרות הבכירות של קונטה בצ'לסי, אך העובדה כי בנעטיה קרוב בצעדי ענק ליובנטוס גרמה לקרלו אנצ'לוטי לסמן את הבלם לקראת העונה הקרובה.

* כוכב ניוקאסל, מוסא סיסוקו, נחשב לאחת המטרות הבכירות של בורוסיה דורטמונד. סעיף השחרור של הצרפתי עומד על 40 מיליון יורו.

* ג'ף הנדריק, שהיה אחת השחקנים הבולטים של נבחרת אירלנד בטורניר בצרפת, נמצא על הכוונת של ברנלי. דרבי קאונטי צפויה לקבל עבורו 6.5 מיליון פאונד.

* לסטר חושבת על חיזוק גם למרכז ההגנה. עדיל ראמי, שנדחק אל הספסל של נבחרת צרפת במהלך שלבי ההכרעה ביורו ושייך לסביליה, עשוי להגיע לאלופה האנגלית כחלק מהמאמצים לשדרג את הסגל לליגת האלופות.

* מחזיקת הליגה האירופית קרובה לצרף את גאנסו. הקשר הברזילאי הנהדר שגדל בסנטוס עבר לסאו פאולו ב-2012 כאשר סביליה תהיה התחנה הראשונה שלו באירופה. עדיין לא ברור מה סכום ההעברה אותו ישלמו האנדלוסים.

* ואם כבר בברזילאים עסקינן, ביובנטוס כבר מתכוננים ליום שאחרי זאזה והמועמד הבכיר להחליפו הוא גבריאל ברבוסה, המכונה 'גביגול'.

* ולנסיה ופאקו אייסטרן ממשיכים לנסות להתחזק. העטלפים העבירו פנייה לארסנל בנוגע לג'ואל קמפבל.

* טוטנהאם תפנה לברצלונה בנוגע לכריסטיאן טייו. הקיצוני לא נכלל בתוכניות של לואיס אנריקה לקראת העונה הקרובה.

פאולו הנריקה גאנסו שחקן נבחרת ברזיל. Jeff Zelevansky, GettyImages
יעד ראשון באירופה. גאנסו/GettyImages, Jeff Zelevansky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully