וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "בכל דור יש שחקן מיוחד במינו, כרגע זה כריסטיאנו רונאלדו"

הסקוטי שידוע באהבה שלו לשחקנו לשעבר, החמיא פעם נוספת לכוכב ולא הזכיר את מסי: "יש לו תשוקה גדולה מאוד לכדורגל, הוא תמיד עובד קשה והשיפור שהוא ממשיך להפגין הוא יוצא דופן"

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
"כבר מעל עשור ברמה הגבוהה ביותר". פרגוסון עם רונאלדו/רויטרס

הסיפור של כריסטיאנו רונאלדו ומנצ'סטר יונייטד מוכר לרבים בעולם הכדורגל. השדים האדומים פגשו את ספורטינג ליסבון למשחק אימון ורונאלדו, אז בן 17, הפגין את היכולות המדהימות שלו בתור כדורגלן. לאחר המשחק, שחקני יונייטד לחצו על אלכס פרגוסון וטענו שהוא חייב לרכוש את הילד הכישרוני. הסקוטי אכן עשה זאת ובשש עונות באולד טראפורד הפורטוגלי כבש 118 שערים והפך לאחד השחקנים הטובים בעולם.

מערכת היחסים בין פרגוסון ורונאלדו היתה מאוד חמה לאורך תקופתו בקבוצה, וכך גם מאז עזיבת השחקן לריאל מדריד ולאחר פרישתו של המנג'ר הסקוטי. פרגוסון הביע את דעתו בתקשורת מספר פעמים על כך שמבחינתו, רונאלדו הוא השחקן מספר 1 בעולם. כעת הוא עשה זאת שוב ואף השתמש במילים חזקות יותר כדי להחמיא לשחקן שזכה בשבוע שעבר באליפות אירופה עם נבחרת פורטוגל.

פרגוסון התראיין ל'בילד' ואמר: "יש לו תשוקה נהדרת למשחק, הוא מצפה בקוצר רוח לכל אימון. כריסטיאנו תמיד רוצה להשתפר ולנצח ובמיוחד אוהב משחקים גדולים. במהלך תקופתי במנצ'סטר יונייטד, כריסטיאנו הוא השחקן שהתפתח בצורה הכי משמעותית, בעזרת עבודה קשה".

"הוא תמיד עובד קשה על טכניקת הבעיטה, השליטה בשתי הרגליים, יכולת הנגיחה והניתור. יכולת השיפור שלו היא נהדרת ומה שמדהים זה שהוא עושה זאת כאשר המשחק היום כל כך אתלטי ומהיר".

"בדרך כלל שחקנים מצליחים להשאר ברמה הכי גבוהה בערך שש או שבע שנים, אך כריסטיאנו עושה זאת כבר מעל עשור וזה מה שהופך אותו לשחקן כל כך יוצא דופן. לכל דור יש כדורגלן מיוחד במינו, נכון לעכשיו זה כריסטיאנו רונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully