וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "גמרו לבניון את הקריירה, אבל כאן אין עליו לחץ"

סגנית האלופה שבעת רצון מההשתלבות של הקשר הוותיק: "ג'ורדי וזהבי האמינו בו, אתמול הוא הגיע למכבי תל אביב" ושומרת על אופטימיות זהירה: "עדיין אין מענה לחיסרון של ערן". איגייבור וסה מתוסכלים

מערכת וואלה

מסע ארוך חזרה הביתה מצפה לשחקני מכבי תל אביב שימריאו הבוקר (שישי) מאלמאטי לאקטובה ומשם לבאטומי שבגאורגיה ורק אחרי זה בטיסה לישראל. הקבוצה, שסיימה אמש ב-1:1 עם קאיראט במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני בליגה האירופית, צפויה לנחות בנתב"ג בשעה 19:15 אחרי 12 שעות בדרכים. "הדרך תהיה הרבה יותר נעימה בזכות השער של יוסי", אמר הבוקר אחד השחקנים רגע לפני הטיסה. "נכון שיוסי כבש נגד גוריצה בשבוע שעבר, אבל אתמול בערב יוסי בניון הגיע למכבי תל אביב. השער שלו היה כל כך חשוב לנו ויכול להיות שהשער הזה יעשה בסוף את ההבדל בין הדחה לבין העפלה לשלב הבא".

כל השחקנים בירכו בסיום את בניון ושמחו בשבילו. גורם במכבי תל אביב תיאר: "הרבה הספידו את יוסי וגמרו את הקריירה שלו והוא התעקש להמשיך לשחק. ג'ורדי קרויף האמין בו וערן זהבי חיזק את זה ובסך הכל יוסי יכול לתת עוד עונה בשקט כי במכבי תל אביב לא יהיה עליו את הלחץ הגדול שהיה עליו במכבי חיפה. אף אחד לא מצפה ממנו להיות מסמר הקבוצה. יהיה לו את כל השקט לתרום בלי לחץ ויוסי הראה כמה הוא ווינר".

עוד בנושא:
המתיחות נמשכת? מכבי תל אביב למכבי חיפה: נעביר את שלומי אזולאי בהשאלה
שוטה ארבדלזה מתמוגג: "יוסי בניון פנומנאלי, בשביל זה הכנסתי אותו"

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
התאקלם. בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

אבל לצד החגיגות עם בניון על שער השוויון בדקה ה-90 שהחזיר את מכבי תל אביב לגומלין בחמישי הבא בנתניה עם מקדמה שאמורה להספיק כדי לעבור את הקזחים, במכבי תל אביב לא מתעלמים מהבעיות שעדיין קיימות. "חייבים להתחזק", אמר אחד השחקנים. "ברור שאין עדיין מענה לחיסרון של ערן. אבל צריך לזכור שנסענו לשחק באצטדיון לא קל מול קבוצה טובה שנמצאת בשיא הכושר שלה ובגשם שלא הפסיק לרדת, לקח לנו זמן להיכנס למשחק אבל במחצית השנייה היינו הרבה יותר טובים והגיע לנו לסיים לפחות בתיקו".

נוסא איגייבור היה מאוד מתוסכל מההחמצות שלו. "לפחות הוא מגיע למצבים", ניסו במכבי למצוא נקודות אור בשורת ההחמצות של הניגרי. "נוסא חייב להיות הרבה יותר מרוכז כי בשיטה הזו הוא יגיע להרבה מצבים וחבל שלא יידע לעשות שערים כמו שעשה במשחק הראשון מול גוריצה".

גם אורלנדו סה שלא רשם משחק טוב במיוחד, היה מאוכזב בעיקר מכך שאת ההזדמנויות שלו נאלץ להכין לבד ולא קיבל באמת כדורים טובים לשערים. במכבי גם מעידים שסה מצוי בלחץ מאחר שהוא קורא ושומע את הידיעות על רצונה של מכבי תל אביב להתחזק בתומר חמד והוא חש שהוא צריך להוכיח את עצמו כל הזמן כדי שלא יבקשו ממנו למצוא קבוצה אחרת. למרות השער שספגה מכבי תל אביב, חוליית ההגנה זכתה אתמול דווקא למחמאות בעיקר על המחצית השנייה בה נשארה הרביעייה האחורית מאוד חשופה מאחור שכן הקבוצה ניסתה להשוות בכל מחיר. "הדשא היה רטוב ולא הפסיק לרשת גשם ויכולנו גם לספוג את השני ואז זה היה אולי אבוד, אבל החיפוי מאחור במחצית השנייה היה טוב", אמרו בקבוצה. דור פרץ שממשיך למלא את המקום של אלי דסה, זכה למלים חמות וגם אבי ריקן שנכנס כמחליף במקום עמרי בן הרוש.

במכבי מחכים לראות האם ברייטון מוכנה להוריד מדרישתה הכספית עבור חמד. על פי הדיווח אתמול באנגליה, הקבוצה רוצה חמישה מיליון ליש"ט ובסכום הזה מכבי לא תרכוש את החלוץ.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
קיבל מחמאות. פרץ/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully