וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות הליגה האירופית: מכבי תל אביב וקאיראט נפרדו ב-1:1

טירוף באלמטי: בניון עלה מהספסל ובתוספת הזמן נתן לסגנית האלופה שער שיוויון קריטי לקראת הגומלין בנתניה. מוקדם יותר, ארשבין (29) העניק לקאיראט יתרון, איסלמחאן (93) הורחק. איגייבור עם שלל החמצות

מערכת וואלה!

המסע של מכבי תל אביב לעבר שלב הבתים בליגה האירופית נמשך היום (חמישי) עם 1:1 חשוב על קאיראט אלמטי. מדובר במפגש הראשון בסיבוב המוקדמות השני כאשר הצהובים מחזיקים בשער חוץ קריטי לקראת הגומלין בשבוע הבא באצטדיון בנתניה. סגנית האלופה ספגה שער בדקה ה-29אחרי בישול נהדר של ז'ראר גוהו לאנדריי ארשבין, שסיפק עוד רגע אחד של קסם. הקבוצה של שוטה ארבלדזה נראתה טוב ולפרקים גם הכתיבה את הקצב על חשבון הקזחים, אולם שורת החמצות הותירה אותה מאוכזבת עד הרגע הקסום של יוסי בניון. הקשר עלה בדקה ה-72 מהספסל ובדקה ה-91 סיפק את הסחורה עם שער חשוב.

בהיעדרו של ערן זהבי, נוסא איגייבור נכנס למשבצת הקשר המצטרף לרחבה ואף הגיע לארבעה מצבים הבקעה נוחים. לצערו של ארבלדזה יכולת הסיום של הניגרי לא מזכירה בכלל את EZ7. גם טל בן חיים החלוץ היה פעיל מאוד ובפתיחת המחצית השנייה הוא בזבז מצב קורץ מתוך הרחבה. אייל גולסה, שהגיע בתחילת השבוע, עלה להופעת בכורה בדקה ה-90. העצבים אצל המארחת הגיעו לשיא כאשר באיורז'אן איסלמחאן פגע באיתן טיבי ללא כדור אחרי הספיגה והורחק. בניון עם שער חשוב מותיר את מכבי תל אביב עם עמדה מצוינת לקראת המשחק בשבוע הבא, אך אין ספק שהסגל של ארבדלזה זקוק לחיזוק לקראת המאבקים באירופה ובליגת העל.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם יוסי בניון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
חגיגה בקזחסטן. בניון עם החברים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מחצית 1

דקה 1: המשחק באלמטי יצא לדרך!

דקה 4: אחרי דקות של שליטה של המארחת, הקבוצה של ארבלדזה יצאה קדימה. כדור ארוך לעברו של נוסא איגייבור חתך את ההגנה של קאיראט, אך הקשר לא הצליח לייצר מצב בעיטה מול ולדימיר פלוטניקוב.

דקה 7: ז'ראר גוהו נותר לבד מול פרדראג ראיקוביץ' ומצא את הרשת מקרוב. הקוון סימן לנבדל, והציל את הצהובים.

דקה 15: קאיראט בשליטה. הרמה של ז'רקו מרקוביץ' מהאגף השמאלי גרם לראיקוביץ' לצאת ולפספס את הכדור. למזלו, שחקני ההתקפה של המארחת לא הצליחו לדחוק את הכדור לרשת החשופה.

דקה 17: שוב פעם איגייבור נותר חופשי. הקשר נותר למצב נוח ברחבה, אך מחמישה מטרים נגח היישר לידיים של פלוטניקוב.

דקה 20: אבי ריקן הרים כדור נהדר מהאגף השמאלי, איגייבור התרומם מעל כולם ונגח כדור עוצמתי. פלוטניקוב עם עצירה נהדרת מנע מסגנית האלופה שער יתרון.

דקה 29, גול! כדור ארוך הותיר את גוהו ברחבה. החלוץ ניער בקלות את טיבי ועם מסירה מבריקה מצא את ארשבין, שבנגיעה הכניע את ראיקוביץ'. 0:1 לקאיראט

דקה 32: איזו הזדמנות למכבי תל אביב. סה ניער מעליו את השומר שלו, דהר לרחבה ונותר מול פלוטניקוב. הפורטוגלי כשל ברגע האמת ופספס הזדמנות להחזיר את הצהובים למשחק.

דקה 40: מדוניאנין ניסה לאיים על פלוטניקוב, אך לא הצליח למצוא את המסגרת. מכבי תל אביב מתקרבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן מכבי תל אביב אבי ריקן. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ריקן/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

מחצית 2

דקה 46: שני המאמנים שמרו על ההרכבים שפתחו.

דקה 48: התקפת מעבר נהדרת של מכבי תל אביב. בן חיים פרץ נהדר, מצא את מיכה שהחזיר לו מסירה חדה בתוך הרחבה. האחרון נותר חופשי, אך החמיץ מצב קורץ.

דקה 52: ריקן נותר חופשי ומ-20 מטרים בעט חזק, פלוטניקוב עם עצירה נהדרת הותיר את המארחת ביתרון.

דקה 57: איסאל השתחרר בקלות מההגנה של האורחת, בעט כדור חד, אולם ראיקוביץ' היה במקום.

דקה 64: עוד פספוס של האורחת. סה עם כדור עומק מבריק הותיר את איגייבור למצב של אחד על אחד מול פלוטינקוב. הניגרי ניסה לעבור את השוער, אך נעצר והותיר את מכבי תל אביב בפיגור.

דקה 72: חילוף ראשון של ארבלדזה. יוסי בניון נכנס במקום בן חיים.

דקה 89: אייל גולסה עלה להופעת בכורה במכבי תל אביב. הקשר החליף את מדוניאנין.

דקה 91, גול!: בניון עם שער שני במדי מכבי תל אביב, ועוד איזה שער. הקשר נותר חופשי ברחבה, הוריד את הכדור על החזה וירה כדור נהדר לפינה. מכבי תל אביב איזנה ל-1:1

דקה 93: קאיראט נותרה בעשרה שחקנים. איסלמחאן דחף ללא כדור את טיבי וספג אדום ישיר.

שחקן מכבי תל אביב האריס מדוניאנין מול קאיראט. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מדוניאנין/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

הרכבים

מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', דור פרץ, איתן טיבי, טל בן חיים, אבי ריקן, גל אלברמן, האריס מדוניאנין (אייל גולסה, 89), נוסא איגייבור (ברק יצחקי, 85), דור מיכה, טל בן חיים (יוסי בניון, 72), אורלנדו סה.

קאיראט אלמטי: ולדימיר פלוטניקוב, סטניסלב לונין,ירמק קונטאייב, ז'רקו מרקוביץ', גפורז'אן סויומבאייב, מיכאיל בקאייב, אנטולי טימושצ'וק, איסאל, באיורז'אן איסלמחאן, אנדריי ארשבין (איסלאמבק קוואט, 77), ז'ראר גוהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully