וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבדלזה: "יוסי בניון פנומנאלי, בשביל זה הכנסתי אותו"

המאמן הגאורגי של מכבי תל אביב פרגן לקשר שנכנס וכבש את שער השוויון מול הקזחים: "יש לו את האיכויות האלו". בניון: "היו הרבה הזדמנויות לשתי הקבוצות, כיף להבקיע אבל התוצאה יותר חשובה"

מערכת וואלה!

מכבי תל אביב הייתה קרובה מאוד להפסד מול קאיראט אלמטי במשחק הראשון מבין שניים במוקדמות הליגה האירופית, אבל שער של יוסי בניון בתוספת הזמן סידר לה 1:1 טוב מאוד מבחינתה לקראת הגומלין בישראל.

עוד בנושא:
בניון כבש בתוספת הזמן, מכבי ת"א חילצה 1:1 מקאיראט
לאציו. פאוק. מכבי תל אביב?: אייל גולסה יחזור לעצמו בצהוב?

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגיבור של הצהובים. יוסי בניון/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שוטה ארבלדזה המאמן החדש של הצהובים אמר לאחר המשחק לאתר הרשמי: "כל שער הוא שער, בין אם בדקה ה-90 או הראשונה. אני נותן הרבה קרדיט לבחורים שעברו מסע לא קל בדרך לכאן ועדיין נשארו במשחק במשך 90 דקות, למרות כל הטעויות שעשינו. נגיע למשחק בנתניה שיהיה באווירה מצוינת, בהתחשב במסע שלנו כאן, זו תוצאה טובה. תיקו זה לא הפסד ועצם העובדה שכבשנו יתן לנו ביטחון לקראת הגומלין".

ארבלדזה הוסיף: "ראינו את האיכות של קאיראט, עכשיו אנחנו מכירים אותם טוב יותר. יש לנו שער חוץ שזה יתרון, אבל יש עוד 90 דקות שנצטרך להוכיח את עצמנו ומאמין שזה מה שיהיה". על החילוף של בניון שכבש את שער השוויון: "יוסי בניון פנומנאלי. בשביל זה הכנסתי אותו, כי יש לו את האיכויות האלו".

"כל שער הוא חשוב, תמיד כיף להבקיע, אבל מה התוצאה הכי חשובה. היו הרבה הזדמנויות לשתי הקבוצות והמשחק יכול היה להיגמר בתוצאה אחרת. לשמחתי כבשנו בתוספת הזמן. לקאיראט שחקנים מהירים, אסור לנו לזלזל במשחק הבית. בכל מקרה, אני מאמין שעם הקהל שלנו נצליח לעשות את זה ונעפיל לשלב הבא. הייתי רוצה שאנדריי ארשבין לא יבקיע, אבל התוצאה טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תגובתו של יוסי בניון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully