וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות נמשכת? מכבי תל אביב למכבי חיפה: נעביר את שלומי אזולאי בהשאלה

בשיחה שנערכה הלילה סירבו הירוקים להצעת סגנית האלופה, הכדור נמצא בידיים של מכבי תל אביב. איאד אבו עביד עשוי לרדת לספסל בגומלין, בקבוצה ממתינים לרכש: "הסגל שלנו בינוני, צריך להתחזק"

מערכת וואלה!

היכולת של מכבי חיפה עדיין רחוקה מלהרשים והקבוצה נמצאת בסכנה ממשית להיות מודחת כבר בשלב המוקדם של הליגה האירופית. למרות העובדות האלה, במועדון נשמעו אתמול די בטוחים בנוגע לאפשרות שהקבוצה תעפיל לשלב הבא ותנצח את נומה קאליו בגומלין. "קינן, ג'אבר, עטר ופלט חסרים, אבל היינו צריכים להבקיע לפחות שלושה שערים גם בלעדיהם. אנחנו קבוצה טובה יותר, המטרה ברורה - נוסעים לנצח באסטוניה. אין ספק שהתומאה מאכזבת", אמר אחד השחקנים. בחיפה כעסו על הקוון שפסל שער חוקי לניקיטה רוקאביציה.

רוני לוי רוצה להתחזק בארבעה שחקנים - מגן שמאלי, קשר אחורי, קשר במרכז השדה ואולי עוד שחקן כנף. בהקשר הזה חלה הלילה התפתחות מעניינת בגזרת שלומי אזולאי. מכבי תל אביב יזמה שיחה עם ראשי המועדון והבהירה כי היא מוכנה לשחרר מיידית את הקשר, אלא שהיא מתנה זאת בכך שיהיה מדובר בעונת השאלה ולא בהעברה. על פי מקורבים לצהובים, מכבי חיפה סירבה לכך והודיעה לסגנית האלופה כי תסכים לקלוט אותו רק אם יגיע בהעברה. נראה כי הצהובים מנסים להקשות על העסקה לאחר ההחלטה לא לשחרר את אלירן עטר.

עוד בנושא:
רוני לוי אחרי ה-1:1 עם נומה קאליו: "ייקח זמן עד שנתחבר"
ארבלדזה מתלהב מבניון אחרי ה-1:1 של מכבי ת"א מול קאיראט
באר שבע לא תהיה מדורגת בהגרחה, מכבי תל אביב, מכבי חיפה ובית"ר כן

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
הסאגה נמשכת. שלומי אזולאי/ברני ארדוב

איאד אבו עביד עדיין לא בכושר ולוי עשוי להחליף אותו בגומלין בדקל קינן שעדיין בספק. אלירן עטר שהכנס אתמול במחצית לחדר ההלבשה כדי לעודד את השחקנים יישאר בארץ וככל הנראה גם עטאא ג'אבר וגליינור פלט המורחק.

לוי אמור להחתים בקרוב מגן שמאלי זר. שניים כאלה נמצאים במשא ומתן מתקדם עם המועדון ואחד מהם יוחתם בקרוב מאוד. טור כריסטיאן קרלסן ששהה אתמול באיצטדיון אמור להוציא את המהלך לכדי חתימה בשבוע הקרוב.

בחיפה ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בגזרת עומר אצילי. אתמול אחרי המשחק התייחס אחד השחקנים לעניין שחקני הרכש: "רוצים לעשות כאן שינוי, אבל לא מביאים שחקנים. בלי עוד שלושה שחקנים משמעותיים לא נוכל להיות באמת קבוצה חזקה. מי שהסתכל על הספסל שלנו אתמול הבין כמה הסגל שלנו בינוני".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי חיפה רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
עדיין רוצה להתחזק. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully