וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו נמצאים בעיצומו של תהליך, ייקח זמן עד שנתחבר"

14.7.2016 / 22:12

מאמן מכבי חיפה על ה-1:1 מול נומה קאליו: "מאוכזב, אבל היו דברים שאהבתי. היינו צריכים לנצח 1:4". ורמוט: "אין יותר פראיירים מאיתנו. היכולת? היא הייתה בסדר". אלירן עטר עודד את השחקנים בהפסקה

שחקני מכבי חיפה נטע לביא, אוהד לויטה, איאד אבו עביד. אדריאן הרבשטיין
חייבים לכבוש בגומלין. שחקני מכבי חיפה מאוכזבים/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה יצא הקיץ למסע רכש מרשים, שטרם הסתיים. הערב (חמישי) הציגו הירוקים את שחקני הרכש החדשים במשחק מול נומה קאליו האסטונית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית, אך נפרדו מהיריבה החלשה רק ב-1:1 במשחק הביתי, והסתבכו לקראת הגומלין שייערך בחמישי הבא.

למרות שהוא עדיין פצוע וכלל לא התלבש למשחק, אלירן עטר החליט להגיע לאצטדיון בנתניה. במהלך המחצית עטר ירד לחדר ההלבשה, עודד את השחקנים ואמר להם בין היתר "אנחנו יותר טובים מהם, ואפשר לנצח את המשחק".

"אני מאוכזב, אבל היו דברים שאהבתי", אמר רוני לוי. "אנחנו בשלב מוקדם של העונה ועוד לא מוכנים ב-100 אחוז. גם חסרים לנו כמה שחקנים; פצועים ושחקני חיזוק. כמובן שרצינו להשיג תוצאה טובה יותר, אבל נאלצנו לעשות הרבה מאוד שינויים. מדובר בתהליך, יקח זמן עד שנתחבר. היה צריך להיגמר 1:4 לנו. אמרתי מהרגע הראשון שהיריבה חזקה מאוד. הסיכויים פחתו, אבל אנחנו מסוגלים לעשות תוצאה טובה בחוץ" .

"אין פראיירים, כולם נלחמים ועומדים נכון טקטית", ציין גילי ורמוט. "הגיע לנו לנצח, במיוחד במחצית השנייה. היכולת הייתה בסדר, התוצאה מאכזבת. יש לנו עוד משחק לתקן ואני מקווה שנצליח לעשות זאת. נכון לרגע זה הקבוצה לא טובה יותר מהעונה שעברה, אבל אני מאמין שאם הפצועים יחזרו נהיה טובים יותר".

גילי ורמוט מכבי חיפה חוגג עם. אדריאן הרבשטיין
יספיק לגומלין? ורמוט חוגג/אדריאן הרבשטיין

מאמן נומה קאליו, סרגיי פרנצב: "כולנו מבינים שיש שני משחקים וטוב שעשינו את זה במשחק הראשון. נראה את התוצאה במשחק השני. לא הייתי אומר שמכבי חיפה הייתה חלשה, הכי חשוב זו התוצאה. ידענו לאן אנחנו באים. מכבי חיפה היא קבוצה שנלחמת על מקום גבוה בליגה. כך בנינו את המשחק. רוצה לומר תודה לשחקנים שלי. הם נתנו הכל ונלחמו עד הסוף".

הקשר ארטיום דמיטרייב: "מכבי חיפה הרבה יותר חזקה. הרמה בישראל גבוהה מאשר הקבוצה הליטאית מולה שיחקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully