וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "היחסים ביני לבין ווסטברוק לעולם לא יהיו אותו דבר"

KD בהתייחסות ראשונה לשמועות על מתיחות בינו לבין כוכב OKC: "מקווה שהוא מכבד את ההחלטה שלי". הפרטים על התקיפה של דריימונד גרין נחשפים, וגם: למה מנהלי ה-NBA "משתגעים" מבנדר?

יח"צ - חד פעמי

במשך שנים היחסים בין קווין דוראנט לראסל ווסטברוק נבחנו בזכוכית מגדלת. כעת, כשהשניים כבר לא משחקים זה לצד זה באוקלהומה סיטי, אפשר לגלות יותר על מערכת היחסים ביניהם, בייחוד לאחר ההחלטה הדרמטית של דוראנט לעזוב את הת'אנדר לטובת קבוצת הכוכבים שמתהווה לה בגולדן סטייט. אמש העניק דוראנט ראיון לאתר 'סינה' וסיפר על השיחה בה הודיע לווסטברוק על כוונותיו לעזוב. "פשוט נתתי לו להבין מה אני מרגיש. ברור שהחל מאותה נקודה ברור לי שהיחסים ביני לבינו כבר לעולם לא יהיו אותו דבר", אמר. "למרות הכל, רציתי להביע את התחושות הכנות שלי בפניו. אני מקווה שהוא מכבד את ההחלטה שלי".

עוד בנושא:
בארה"ב מדווחים: "ראסל ווסטברוק עשוי לעבור בטרייד לבוסטון בקרוב"
גריפין: "הטענה מהקהילה הישראלית על האנטישמיות היתה קשה לי במיוחד"
דאנקן נפרד: "פופוביץ' גרם לי לבכות. לא האמנתי שאקבל תמיכה כזו"

קווין דוראנט, ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
פעם זה נראה ככה/AP
קווין דוראנט וראסל ווסטברוק שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר מאוכזבים. רויטרס
והיום בערך ככה/רויטרס

מאז עזב את אוקלהומה סיטי, נפוצו שמועות רבות על ההידרדרות ביחסים בין שני כוכבי אוקלהומה סיטי. באחד הדיווחים, של העיתונאי אדריאן ווג'נרובסקי, נטען כי הקשר שהתפתח בין דוראנט לדריימונד גרין בזמן סדרת גמר המערב הייתה סלע המחלוקת ביניהם. "כולם באוקלהומה סיטי ידעו שנוצר קשר חברי בין דוראנט לגרין במהלך העונה ובמהלך הפלייאוף, ובחדר ההלבשה היה שיח בסגנון של 'האיש הזה בעט לסטיבן אדאמס פעמיים בביצים ואתה הולך ומבלה איתו? למה אתה בקשר איתו? אנחנו מנסים לנצח את החבר'ה האלה", אמר ווג'נרובסקי.

"אני מעדיף לא להתייחס לשמועות. ביני ובין ראס תמיד היה כבוד הדדי ואני חושב שככה זה יישאר", אמר דוראנט בלקוניות. אגב, גם בקליבלנד עדיין מתקשים להשלים עם המעבר של דוראנט לווריירס, שיהפוך את חלום הריפיט להרבה יותר קשה. אמש, בהתבטאות ראשונה של מי מאנשי הקאבס בנוגע למהלך, אמר אימן שאמפרט ש"כל הסיפור הזה בעיקר מעורר בי רצון לטראש טוק עם דוראנט. אני חושב שלא יהיו לו קל נגדנו, בכל המובנים".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
דם חם, גם מחוץ למגרש. דריימונד גרין/GettyImages

אבל עם כל הכבוד לדוראנט, מי שמעסיק את הווריירס יותר מכל בימים האחרונים הוא דריימונד גרין, ששוב הסתבך, הפעם מחוץ למגרש, כשנעצר באשמת תקיפה. אמש גרין פרסם הודעת התנצלות, אבל הקורבן שספג ממנו חבטה במסעדה הזדהה. מדובר בג'רמיין אדמונדסון, מגן פינה של מכללת מישיגן סטייט בפוטבול. אדמונדסון סיפר אמר שמדובר בסכסוך מתמשך בין השניים, שהחל 24 שעות לפני הקטטה המדוברת. "ישבנו במסעדה, דיברתי עם אחד החברים שלי ולפתע דריימונד נתקע בי. שאלתי אותו 'היי, בן אדם, אתה יכול לבקש סליחה לפחות? שאלתי אותו מי הוא חושב שהוא אם הוא מרשה לעצמה להיתקל בבן אדם בצורה כזאת מבלי לבקש סליחה. הוא אמר לי 'אני משלם לילדים כמוך את המלגה", סיפר.

ביממה שלאחר מכן השניים נפגשו שוב באותה מסעדה. "הוא בא אליי ואמר לי 'מה שקרה אתמול לא לעניין'. בזמן שהוא ענה לי, הוא החל לדחוף אותי קלות. אמרתי לו 'אפשר לדבר בלי לאיים אחד על השני', ובשנייה שאמרתי את זה הרגשתי אגרוף חזק בפנים שלי, מול כל החברים שלי".

דראגן בנדר, פיניקס סאנס. AP
מלהיב, למרות הכל. בנדר/AP

למרות היכולת הבינונית, דראגן בנדר מרשים לא מעט מאמנים וסקאוטים שנמצאים בליגת הקיץ בלאס וגאס. אחרי שלושה משחקים פורוורד מכבי תל אביב לשעבר מעמיד ממוצעים של 8 נקודות ו-5 ריבאונדים עם אחוזי קליעה נמוכים (8 מ-26 מהשדה), אבל יש מי שמתלהב. בדיווח באתר The Ringer נכתב כי "מנהלים וסקאוטים שיושבים בקהל השתגעו ממנו" וכי "מנהל אחד השווה אותו לטוני קוקוץ', בעוד שמאמן אחר אמר לי שהוא נראה כמו מייק דאנליבי עם 15 סנטימטרים עודפים".

"שחקן בגובה של בנדר לא אמור לנוע בכזו קלילות על המגרש, אבל בנדר מראה שיש לו את זה", נכתב בכתבה שסוקרת את השחקנים הכי מרשימים בליגת הקיץ. "הוא יודע לאן ללכת, הוא יודע להחזיק בכדור ולעשות איתו מהלכים, הוא מרשים מאוד. תקרת הזכוכית שלו לא גבוהה כמו זו של בן סימונס וברנדון אינגרם, אבל הוא קולע מבחוץ יותר טוב מסימונס, וגדול יותר פיזית מאינגרם. תמיד מומלץ לא להגזים בתגובות לכמה משחקים בודדים מול תחרות חלשה, אבל בנדר הוא הרוקי הכי מרשים בלאס וגאס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully