וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מדווחים: "ראסל ווסטברוק עשוי לעבור בטרייד לבוסטון בקרוב"

אוקלהומה סיטי מתפרקת מנכסיה? בבליצ'ר ריפורט טוענים שהגארד בן ה-27, שנכנס לעונתו האחרונה בחוזה עם הת'אנדר, מעוניין לעזוב בעקבות המעבר של דוראנט לגולדן סטייט. גרין על המעצר: "טעות איומה"

יח"צ - חד פעמי

מאז שקווין דוראנט החליט לחבור לקבוצת החלומות בגולדן סטייט ולעזוב את אוקלהומה סיטי, נותרה שאלה אחת פתוחה: מה יהיו ההשלכות של כל זה על ראסל ווסטברוק? לגארד האקספלוסיבי של הת'אנדר נותרה עונה אחת אחרונה בחוזה וההתפתחויות סביב דוראנט העלו תהיות לגבי המשך דרכו בקבוצה בה החל את דרכו ב-NBA, שעלולה הייתה לנצל את ההזדמנות האחרונה שלה לשלוח אותו בטרייד ולהרוויח משהו עבורו. כעת, כך נראה, הדברים מתחילים להתבהר.

הווארד בק מ'בליצ'ר ריפורט' מדווח הערב (רביעי) שווסטברוק בן ה-27 עשוי לעבור בטרייד כבר בקיץ הקרוב, כשהיעד הכי הגיוני נכון לעכשיו הוא בוסטון, שלמרות צירופו של כוכב נוסף, אל הורפורד, מחזיקה במספיק קלפים כדי לבצע טרייד ממנו כל הצדדים ירוויחו. "ממה שאני שומע מג'נרלים מנג'רים בלאס וגאס לא רק שווסטברוק יעבור בטרייד, אלא זה יקרה בקרוב ולא בעוד זמן רב", אמר בק. "לסלטיקס יש חבילה מספיק אטרקטיבית להציע לסם פרסטי, גם מבלי שהיא תאבד את כל הנכסים החשובים שלה. בסך הכל זה מהלך מאוד הגיוני".

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
רוצה החוצה. ווסטברוק/GettyImages

ווסטברוק נכנס לעונתו העשירית בליגה ועל פי שלל דיווחים הוא "נואש להשיג אליפות", מה שקרוב לוודאי לא יתאפשר לו באוקלהומה סיטי הנוכחית, שאמנם צירפה את ויקטור אולדיפו אולם איבדה את דוראנט מבלי לקבל דבר עבורו. בבוסטון, שמסתמנת נכון לעכשיו כקבוצה השנייה הכי טובה במזרח והמועמדת הבולטת ביותר לתת פייט לקליבלנד, הסיכוי יהיה גדול יותר. בסך הכל ב-587 משחקים בקריירה ווסטברוק העמיד ממוצעים של 21.5 נקודות, 7.6 אסיסטים ו-5.6 ריבאונדים.

* דריימונד גרין מתייחס לראשונה לדיווחים על מעצרו באיסט לנסינג, מישיגן, בעקבות מה שתואר כתקיפה בעקבות ויכוח אם אדם אקראי במסעדה. "עורכי הדין שלי מטפלים בזה וכל הסיפור הזה ייפתר בקרוב. בתור דמות ציבורית אני לא יכול להרשות לעצמי להיקלע למצבים כאלה. עשיתי טעות איומה, אבל זה משהו שאלמד ממנו".

* בארצות הברית מדווחים שריצ'רד המילטון, שחקן העבר של דטרויט פיסטונס שפרש לפני שלוש שנים, שוקל לעשות קאמבק ולחזור למגרשים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ככה, אגב, גרין נראה ברגע המעצר שלו

* דוויט הווארד הוצג כשחקן אטלנטה במסיבת עיתונאים אמוציונלית במיוחד. הסנטר בן ה-30, שחתם לשלוש שנים תמורת 70.5 מיליון דולר, אמר בגרון חנוק: "אחרי העונה האחרונה הייתי בדאון במשך כמה ימים. בזכות האנשים הטובים בארגון הזה אני שוב מרגיש בסדר עם עצמי. מה שהיה ביוסטון ובלייקרס נגמר. למדתי הרבה מכל זה, נבניתי בתור בן אדם. היו לי הרבה כאבי לב, הרבה קשיים, נאמרו עליי הרבה דברים שלא היו נכונים, אבל למדתי איך להתמודד עם זה ורק נעשיתי חזק יותר". הווארד הוסיף ש"הדבר שהכי שנאתי היה שאמרו שאני סרטן בחדר ההלבשה, שאני גורם שמפלג ומסכסך בין שחקנים. אף פעם לא הייתי כזה, תמיד הייתי אחד שמחבר בין אחרים. רק לשמוע את המילה הזאת - סרטן - מעצבן אותי, כי זה לא מי שאני".

צפו בנאום האמוציונלי של דוויט הווארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully