וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "רוצה להוכיח שהטיקי-טאקה יכול לעבוד באנגליה"

מאמן מנצ'סטר סיטי ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בתפקיד ונשמע דרוך: "יכול להיות שזה האתגר הגדול ביותר שלי. ז'וזה מוריניו עזר לי לעלות רמה כמאמן. כבר מחכה לעזור לראחים סטרלינג"

רויטרס

לאחר שנפגש עם האוהדים והעניק ראיון לנואל גלאגר מלהקת אואזיס, ערך היום (שישי) פפ גווארדיולה את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן מנצ'סטר סיטי.

"יש לי ציפיות גדולות", אמר פפ. "אני מקווה שנשחק טוב, ננצח משחקים והאוהדים ישמחו איתנו. יכול להיות שזה האתגר הגדול ביותר שלי, כי סיטי לא זכתה בכמות תארים כמו ברצלונה או באיירן מינכן. השחקנים הכי טובים באים לאנגליה. כשהגעתי לכאן כשחקן כמה פעמים וראיתי את האווירה, אמרתי: וואו. בבאיירן מינכן למדתי להתאים את עצמי לשחקנים, האיכות שם היתה אחרת לגמרי ממה שהיתה לי בברצלונה. אני משוכנע שכאן זה יהיה אחרת לגמרי. בגלל זה אני פה, כדי להתאים את הרעיונות שלי לאיכות השחקנים. אני רוצה להוכיח שהטיקי-טאקה יכול לעבוד באנגליה".

על היריבות המחודשת עם ז'וזה מוריניו אמר: "שנינו כאן. הוא רוצה לנצח, אני רוצה לנצח, אנחנו מכירים אחד את השני די טוב. להתחרות כמו מאמנים כמוהו לוקח אותך לרמה הבאה, הם דוחפים אותך להישגים. ז'וזה עזר לי לעלות רמה כמאמן".

המאמן החדש התייחס גם ליכולת המאכזבת של ראחים סטרלינג ביורו 2016 ואמר: "הכסף ששילמו על סטרלינג תמיד היה בראש של כולם, אני כבר מחכה לעזור לו להראות שהוא יכול להיות השחקן הטוב שהוא. בברצלונה הבסיס היה ספרדים. בבאיירן הבסיס היה גרמנים. כאן, השחקנים האנגלים כל כך יקרים, אנסה לעזור להם".

עוד בנושא:

צפו בפפ גווארדיולה מתראיין אצל נואל גלאגר: "אצטרך ללמוד כמה שיותר"
אלכס פרגוסון: "יהיה שיפור גדול במנצ'סטר יונייטד תחת מוריניו"
רשמית: יורגן קלופ האריך את חוזהו בליברפול עד שנת 2022

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
כבר מחכה להתחיל לעבוד. פפ/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully