וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפפ גווארדיולה מתראיין אצל נואל גלאגר: "אצטרך ללמוד כמה שיותר"

חבר להקת אואזיס קיבל את המאמן החדש של מנצ'סטר סיטי עם ראיון בן 20 דקות. פפ נשמע דרוך: "הרבה אנשים אמרו שלא אצליח להתאקלם בפרמיירליג, זו הסיבה שבאתי. זה אתגר גדול עבורי"

רויטרס

פפ גווארדיולה הוצג אמש (ראשון) רשמית במנצ'סטר סיטי, וכעת הספיק גם להעניק ראיון למי שנחשב לאוהד המפורסם ביותר של המועדון - נואל גלאגר מלהקת אואזיס.

כשנשאל מדוע בחר בסיטיזנס השיב מאמן ברצלונה ובאיירן מינכן לשעבר: "בחרתי בסיטי כי הם רצו אותי הרבה זמן, ובגלל שצ'יקי בגייריסטן (המנהל המקצועי) ופראן סוריאני (מנכ"ל) כאן. הכרתי אותם זמן רב. האתגר שלנו יהיה לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. אני רוצה לשכנע את השחקנים לשחק הכי טוב שהם יכולים ולגרום לאוהדים ברחבי העולם להיות גאים בנו".

"אצטרך ללמוד כמה שאפשר", הוסיף פפ. "יש לי מושג על איך נשחק אבל למדתי מהתקופה בגרמניה, גם שם היה לי מושג ואז גיליתי שצריך לשנות דברים. הרבה אנשים אמרו - פפ לא יצליח להתאקלם היטב בפרמיירליג, אז זו הסיבה שאני פה - לנסות ולעשות זאת. זה אתגר גדול עבורי".

עוד בנושא:

צפו בפפ מוצג בסיטי: "חלמתי להיות כאן כשחקן, עכשיו הגשמתי חלום"
בורוסיה דורטמונד אישרה: הנריך מחיטריאן עובר למנצ'סטר יונייטד

האוהדים המתינו בסבלנות/רויטרס

כשנשאל האם הוא מוכן לאינטנסיביות של הפרמיירליג, השיב: "קשה למצוא קבוצה שמנצחת חמישה או שישה ניצחונות ברציפות. זה מדהים. מה אני צריך לעשות כדי לשלוט בזה, כי לא להפסיד הרבה, אני לא יודע. בברצלונה ובבאיירן יכולנו לעשות את זה ואנשים אמרו - טוב, זה בגלל שמדובר בברצלונה ובאיירן. אנשים אמרו שלא אצליח לעשות את זה באנגליה. בואו נראה".

לבסוף, נדרש פפ לסיפור לפיו סטיוארט פירס סירב להחתים אותו כשחקן באמצע העשור הקודם: "הוא צדק, הגעתי בגיל 33 או 34, שזה גיל נורא לשחקן. היה חכם מצידו לא להחתים אותי. החלום שלי היה לשחק בפרמיירליג, הוא הציע לי חוזה לשישה חודשים אבל הייתי צריך להעביר את כל המשפחה שלי אז החלטנו שלא ללכת על זה. בהתחשב במצבי הבריאותי באותה תקופה, זו היתה ההחלטה הנכונה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

צפו בראיון המלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully