וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בפפ מוצג בסיטי: "חלמתי להיות כאן כשחקן, עכשיו הגשמתי חלום"

המאמן הקטלאני הוצג במנצ'סטר סיטי והודיע על התכניות שלו: "אני רוצה לגרום לאוהדים להיות גאים ומאושרים מהקבוצה שלהם". אילקאי גונדואן: "מכיר אותו מגרמניה, הוא אחד הגדולים בעולם"

רויטרס

פפ גווארדיולה הוצג היום (ראשון) כמאמן מנצ'סטר סיטי. המאמן הקטלאני, שסיים בקיץ שלוש עונות בבאיירן מינכן, הגיע להצגה הרשמית כשבחוץ חיכו לו אלפי אוהדים. יחד עם גווארדיולה, הגיע גם אילקאי גונדואן שנרכש על ידי הסיטיזנס תמורת 21 מיליון ליש"ט.

גונדואן אמר: "אני מתרגש מאוד, אני שמח מאוד ומאושר להיות פה. זה כבוד גדול ואני מצפה לעונה החדשה. זה מועדון נהדר, מדהים, זו הפעם הראשונה שלי מחוץ לגרמניה ולכן גם חוויה חדשה. אני לא יכול לחכות למשחק הראשון שלי. אני מכיר את גווארדיולה מגרמניה, שיחקתי נגד הקבוצה שלו. הוא מדהים, אחד המאמנים הטובים בעולם, בהיסטוריה ואנחנו שמחים מאוד שהוא כאן. אני חושב שנגיע להישגים יפים כאן".

האוהדים המתינו בסבלנות/רויטרס

גווארדיולה עצמו אמר: "זה אתגר גדול, לכן אני כאן. הוכחתי את עצמי במקום בו נולדתי, בברצלונה, אחר כך בגרמניה ועכשיו אני רוצה להוכיח את עצמי עם השחקנים המדהימים והצוות הנהדר שיש לסיטי. בכל משחק, בכל סוף שבוע, האוהדים צריכים ויהיו גאים בנו ובסוף אנחנו רוצים שהאוהדים יהנו ויהיו גאים במה שעשינו. אנחנו זקוקים לאוהדים שלנו, אני לא יכול לעשות שום דבר לבד. אני זקוק לשחקנים, לצוות המקצועי ולאוהדים. בלי זה, שום דבר לא אפשרי. יש לי את נקודת המבט שלי, הדרך שלי לעשות את העבודה, אני רוצה שהקבוצה שלי תשחק טוב וכמובן שאני זקוק לזמן. אנחנו רוצים וצריכים לייצר אווירה קבוצתית. לאחר מכן אוכל לדבר על טקטיקה. שפת הגוף שלנו היא הדבר הכי חשוב ועם זה יגיע הכול".

גווארדיולה הוסיף: "אני לא אדרוש מהשחקנים שום דבר שהם לא יכולים לבצע. אני לא יכול לדבר על השחקנים והדרך שבה הם הולכים לשחק אם אני לא מרגיש כך. השחקנים צריכים להכיר אותי טוב. אני רוצה שהשחקנים יהיו חברים טובים לקבוצה. אני אוהב שחקנים שחושבים על עצמם ועל מנצ'סטר סיטי. הסיבה שאנחנו כאן היא כדי לחשוב איך לעשות את המועדון טוב יותר. אני לא אוהב שחקנים שחושבים מה מנצ'סטר סיטי צריכה לעשות בשבילם. קודם כל אני צריך לפגוש את השחקנים ולהכיר אותם. אני מכיר אותם מהטלוויזיה, אבל אני צריך לדבר איתם. אני צריך זמן. אחד החלומות שלי היה לשחק כאן כשחקן, זה לא היה אפשרי, אבל עכשיו החלום שלי התממש. האווירה כאן, וואו, היא מדהימה. אני רוצה להרגיש את האווירה הזו בחיים האמיתיים. באתי הנה כדי ללמוד את הדרך בה האנשים חיים כאן, בשביל המשפחה שלי, הילדים שלי, ואני רוצה להיות מאמן טוב באנגליה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו בקטע המלא: פפ גווארדיולה מוצג במנצ'סטר סיטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully