וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד אישרה: הנריך מחיטריאן עובר למנצ'סטר יונייטד

הקשר הארמני בן ה-27 יעבור תמורת 40 מיליון יורו ויהפוך להחתמה השלישית של ז'וזה מוריניו במנצ'סטר אחרי אריק באי וזלאטן איברהימוביץ', שכבר הספיק לשבור שיא מועדון. מחיטריאן כבש 40 שערים בשלוש עונות בגרמניה

שחקן דורטמונד הנריך מחיטריאן חוגג. רויטרס
עובר לאדום. מחיטריאן/רויטרס

עוד החתמה נוצצת למנצ'סטר יונייטד. אחרי שצירף לסגל השדים האדומים את הבלם אריק באי ואת החלוץ זלאטן איברהימוביץ', ז'וזה מוריניו צירף לקבוצתו החדשה שחקן נוסף. היום (שבת) הודיעה בורוסיה דורטמונד כי הקשר הארמני, הנריך מחיטריאן בן ה-27, יעזוב את הקבוצה אחרי שלוש שנים ויעבור לאנגליה.

זה אמנם היה באוויר כבר מספר ימים, אך לאחר ההודעה של הקבוצה הגרמנית חסרה רק החתימה של השחקן על חוזהו באנגליה כדי להפוך את העניין לרשמי. על פי דיווחים שונים, מנצ'סטר יונייטד תשלם כ-40 מיליון יורו לבורוסיה דורטמונד עבור שירותיו של השחקן בשנים הקרובות.

מחיטריאן הגיע לדורטמונד בקיץ 2013 משחטאר דונייצק, תמורת 27.5 מיליון יורו. בשלוש העונות שלו בגרמניה, הוא רשם 136 הופעות ו-40 שערים בכל המסגרות וזכה פעם אחת בסופרקאפ הגרמני. את העונה החולפת הוא סיים כמלך הבישולים של הבונדסליגה.

אגב, עוד לפני שהספיק לרשום דקה אחת במדי הקבוצה, זלאטן כבר הספיק לשבור שיא מועדון. יונייטד צייצה בפייסבוק שהשבדי שבר את שיא הכוח במבדקים הרפואיים שערך לפני חתימתו. רמז לבאות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully