וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "יהיה שיפור גדול במנצ'סטר יונייטד תחת מוריניו"

מאמן העבר האגדי מגבה את הפורטוגלי עם תחילת דרכו במועדון: "אי אפשר להתעלם מהרקורד והכריזמה שלו". מוריניו: "רוני לא ישחק אצלי בקישור. זלאטן ורשפורד משלימים אחד את השני"

רויטרס

אלכס פרגוסון השתתף אמש בפאנל של "סקיי ספורטס" והחמיא למאמן החדש של מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו. היחסים בין השניים היו טובים כששניהם התחרו בפרמיירליג, ובמרוצת השנים הם הלכו והתחממו.

"אני חושב שיהיה שיפור גדול במנצ'סטר יונייטד", אמר סר אלכס, "לז'וזה יש כריזמה, אישיות, הוא זכה בליגת האלופות פעמיים עם שתי קבוצות שונות, הוא זכה בתארים בכל הקבוצות אותן הוא אימן. אי אפשר להתעלם מהרקורד שלו ומנצ'סטר יונייטד היא המועדון הנכון בשבילו. אני חושב שהוא יצליח".

מוריניו עצמו קיים אתמול מסיבת עיתונאים והתייחס לשילוב בין זלאטן איברהימוביץ' בן ה-34 למרכוס רשפורד בן ה-18 בחלק הקדמי. "קחו 34, תוסיפו 18, תעשו ממוצע ותקבלו גיל מצוין לכדורגלן", התלוצץ הפורטוגלי ומיד הוסיף: "אני חושב שהם יכולים להשלים אחד את השני בצורה מדהימה".

הפורטוגלי התייחס גם לתפקוד של ווין רוני, שבשנים האחרונות הורכב לא פעם במרכז המגרש - גם במנצ'סטר יונייטד וגם בנבחרת אנגליה: "אולי הוא כבר לא חלוץ חוד, אבל רוני לעולם לא יהיה מספר 6, הוא לעולם לא יהיה מישהו שמשחק 50 מטר מהשער. בשבילי הוא יהיה מספר 9, מספר 10, אם תרצו מספר 9 וחצי. אבל לעולם לא מספר 6, אפילו לא 8".

עוד בנושא:

נאני חתם בוולנסיה לשלוש שנים
העברות בעולם: ברצלונה וריאל ממשיכות להיאבק

ז'וזה מוריניו עם אלכס פרגוסון. Alex Livesey, GettyImages
הערכה גדולה. פרגוסון עם מוריניו/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully