וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 6.7: ההולנדים של טוטנהאם, ארסנל בקרב ישיר עם צ'לסי

ויינאלדום ויאנסן על הכוונת של התרנגולים, התותחנים נאבקים על חלוץ ריאל וסימנו גם את לקאזט. רכש מבטיח לאתלטיקו מדריד, באנגה חתם באינטר והמטרה החדשה של לסטר

AP

העברות

* אינטר הודיעה על צירופו של אבר באנגה באופון רשמי. הקשר, שעזב את סביליה, חתם בשורות הנראזורי לשלוש שנים.

* זה כבר היה ידוע, אך כעת הגיע האישור הרשמי. יובנטוס הודיעה כי אלברו מוראטה יחזור לריאל מדריד תמורת 30 מיליון יורו.

* ווסט ברומיץ' רכשה מק.פ.ר את הקשר מאט פיליפס. האנגלי (שמייצג את נבחרת סקוטלנד) עלה לבאגיז 5.5 מיליון ליש"ט.

* פ.צ באזל קנתה ממולדה את שחקן הכנף מוחמד אליונוסי. הנורבגי-מרוקאי בן ה-21 עלה לאלופת שוויץ 3.2 מיליון יורו והוא חתם לארבע שנים.

* סוונסי השלימה את רכישתו של הבלם ההולנדי מייק ואן דר הורן תמורת כ-2.5 מיליון ליש"ט מאייאקס. הוא חתם עד קיץ 2019.

* רומן נוישטטר שסיים את חוזהו בשאלקה, חתם בפנרבחצ'ה. הוא מצטרף לגרגורי ואן דר ויל שחתם שלשום בקבוצה מאיסטנבול.

* פדרו לאון בן ה-29 עזב את חטאפה שירדה ליגה, וחתם לשנתיים באייבר. זו הקבוצה השישית בקריירה של שחקן הכנף, שב-2010 נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת 10 מיליון יורו.

* בריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ רכשה מבורנמות' את הקשר-חלוץ לי טומלין. האנגלי בן ה-27 עלה 3.5 מיליון יורו והוא חתם לשלוש שנים במדי הרובינס.

* המגן השמאלי אלברטו דה לה בייה עזב את ריאל סוסיאדד אחרי שבע שנים וחתם לשתי עונות באולימפיאקוס היוונית.

* ראן רכשה מפראדו האלג'יראית את הבלם ראמי בנסבאיני, שהושאל בעונה שעברה למונפלייה. האלג'יראי בן ה-21 עלה לה 2 מיליון יורו והוא חתם ל-4 שנים.

* ספורטינג חיחון רכשה מוויאריאל את שחקן הכנף מוי גומס, שלפני שנה עוד הוזכר כמועמד לליברפול. השחקן בן ה-22 חתם לארבע שנים, אך לוויאריאל אופציה לרכוש אותו בחזרה.

* הבלם דייגו יורנטה עוזב את ריאל מדריד והושאל למלאגה.

* השוער הברזילאי אליסון הוצג ברומא. העסקה עצמה נסגרה לפני מספר חודשים, אינטרנסיונל תקבל עליו שבעה מיליון יורו.

* קשר פאקו פריירה, דיוגו חוטה חתם באתלטיקו מדריד לחמש שנים. הקשר הפורטוגלי בן ה-19 נכלל בנבחרות הצעירות של הסלסאו.

* מרסלו ביילסה יאמן את לאציו בעונה הבאה. לידיעה המלאה.

שמועות

* חלוץ פלמייראס גבריאל ז'סוס הולך ומתקרב לברצלונה, למרות ההשתהות של הקטלאנים. הנשיא ז'וספ מריה ברתומאו יערוך פגישה עם לואיס אנריקה כדי לגבש תוכנית רכש במהלך השבוע הבא, וב'ספורט' מדווחים כי הברזילאי בן ה-19, שמושך את תשומת ליבן של קבוצות בכירות רבות באירופה, מוכן להמתין עד אז. למרות זאת, ב'מארקה' מדווחים על "מלחמה" בין ריאל לברצלונה על שירותיו של החלוץ. גם קשר נבחרת פורטוגל אנדרה גומס מתלבט בין ברצלונה לריאל.

* עוד בברצלונה: 'באל מונדו' מדווחים כי ברצלונה מעדיפה להחתים את לוסיאנו וייטו מאתלטיקו מדריד אחרי שהתייאשו מהניסיונות לצרף את קווין גאמיירו.

* יובנטוס דחתה הצעה של מנצ'סטר סיטי על לאונרדו בונוצ'י בגובה 45 מיליון יורו.

* באיטליה מדווים שצ'לסי הגישה הצעה בסך 40 מיליון יורו על בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי. הבלוז מתכננים שהסנגלי בן ה-25 אמור לשלש את שכרו בלונדון ולהרוויח כמיליון יורו בעונה.

* ארסנל מתחילה להוציא כספים: ב'טלגרף' מדווחים שהתותחנים הודיעו לליון כי בכוונתם לשלם את מלוא סעיף היציאה של החלוץ אלכסנדר לקאזט, העומד על כ-34.2 מיליון ליש"ט.

* ב'סאן' מדווחים שמאמנה של אינטר, רוברטו מנצ'יני, מועמד לאימון נבחרת אנגליה.

* בעקבות ההערכות לפיהן בלס מטווידי נמצא בדרכו למנצ'סטר יונייטד, מי שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה הוא בסטיאן שווינשטייגר. לקשר הגרמני חוזה ביונייטד עד 2018, אך לא ברור כרגע כיצד ישתלב בתוכניותיו של ז'וזה מוריניו ובפריס מעוניינים שיגיע למלא את המקום בקישור.

* ב'מארקה' מדווחים כי ויקטור ואלדס, ששוחרר בעונה החולפת ממנצ'סטר יונייטד, מועמד למידלסבורו.

שחקן נבחרת פורטוגל, אנדרה גומס. AP
ריאל וברצלונה נאבקות. גומס/AP

* ניוקאסל בדרך לחיזוק נוסף. חסוס גאמס, שלא זכה לדקות רבות באתלטיקו מדריד, על סף סיכום בקבוצה המתחדשת של רפא בניטס.

* ג'ורג'יניו ויינאלדום, שלא נמצא בתוכניות של ניוקאסל, על הכוונת של טוטנהאם. התרנגולים יציעו 18 מיליון יורו עבור הקשר ההולנדי. עוד אצל הלונדונים, עולה כי עסקת צירופו של וינסנט יאנסן מתקרבת לסגירה. החלוץ, שמככב במדי נבחרת האורנג', יכניס לקופת אלקמאר 20 מיליון יורו.

* ארסנל לא מוותרת על האפשרות לצרף חלוץ בכיר. אחרי שעסקת ג'יימי ורדי נפלה, התותחנים נכנסו למאבק עם צ'לסי על שירותייו של אלברו מוראטה. בספרד טוענים כי לא ברור האם החלוץ הספרדי ימשיך בשורות ריאל מדריד.

* רונאלד קומאן מעוניין בשוער לסטר, קספר שמייכל, לקראת העונה הבאה. אברטון תנסה לצרפו תמורת 18 מיליון יורו. השועלים פועלים לשדרג גם את החלק הקדמי. השם החדש על הפרק הוא של ניקולה קאליניץ', שחתם עונה נהדרת בפיורנטינה.

* על פי דיווחים בספרד, רומא וברצלונה הגיעו לסיכום עקרוני בנוגע למעברו של תומאס ורמאלן לג'לארוסי. הבלם בן ה-30 לא רשם הופעות רבות במדי הקטאלנים בעקבות פציעות, וכעת נראה כי הוא יעשה את הדרך לבירת איטליה תמורת 10 מיליון יורו.

שחקן אלקמאר, וינסנט יאנסן. GettyImages
המטרה של טוטנהאם. יאנסן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully