וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יורגן קלופ האריך את חוזהו בליברפול עד שנת 2022

הגרמני שהגיע לאנפילד באוקטובר האחרון וחתם עד 2018 עם אופציה לעונה נוספת קשר את עתידו עם הקבוצה אותה הוביל לגמר הליגה האירופית. "קשה לי להביע את הכבוד שאני חש, נסב גאווה"

רויטרס

בווידאו: תקציר משחקה האחרון של ליברפול בעונה שעברה

הישגיו של יורגן קלופ בליברפול בעונה החולפת לא נעלמו מעיניהם של הבעלים האמריקאים. הגרמני, שהגיע לקבוצה רק באוקטובר האחרון וחתם על חוזה עד 2018 עם אופציה לעונה נוספת, האריך רשמית את חוזהו בארבע שנים נוספות עד 2022.

קלופ הגיע לאנפילד אחרי שנה בה לא אימן בתחילת העונה שעברה כמחליפו של ברנדון רוג'רס, והוביל את המייטי רדס לשני גמרים - בגביע הליגה האנגלי ובליגה האירופית - אשר בשניהם הפסידו. בפרמיירליג לא הצליחה הקבוצה במיוחד, וסיימה במקום השמיני וללא כרטיס למפעלים האירופיים העונה. יחד עימו האריכו חוזיהם גם עוזריו זליקו בובאץ ופיטר קרביץ.

עוד בנושא

העברות בעולם, 8.7: קראניבטר הושאל לסביליה, צ'לסי בעקבות מוראטה
אלכס פרגוסון: "יהיה שיפור גדול במנצ'סטר יונייטד תחת מוריניו"
האוהד שתפס את הכדור מהפנדל המוחמץ של מסי: "אמכור אותו תמורת 100 אלף יורו"

"קשה לנו להביע במילים את הכבוד שאנחנו חשים על המחוייבות של הבעלים והמועדון כלפינו", אמר קלופ בשם הצוות, "אנחנו בתחילתו של מסע, אך כבר יצרנו חיבור מדהים עם הקבוצה. במהלך הקריירות שלנו שאפנו לשפר קבוצות ומועדונים והמטרה היא כמובן להסב גאווה ושמחה לאוהדים. בעזרת הביחד נהיה חזקים וטובים יותר".

מהקבוצה נמסר: "כשיש לך איש עם האיכות של יורגן זה הגיוני לגמרי להבטיח שהוא יישאר לזמן רב. לא לעשות זאת יהיה חסר אחריות. המוטיבצייה מאחורי ההחלטה היא המחוייבות של יורגן לשפר ולהתפתח. הוא תמיד מסתכל קדימה, לא מתמקד רק ברצונות ובצרכים שלו ושם את המועדון ראשון. הוא מאמן ברמה עולמית וההנהגה שלו קריטית למה שאנחנו רוצים להשיג בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully