וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.7: קראניבטר הושאל לסביליה, צ'לסי בעקבות מוראטה

הקשר הארגנטינאי עבר מאתלטיקו וישחק תחת חורחה סמפאולי, ברצלונה סימנה את מיליק, ארסנל הגישה הצעה לגביגול, מארסיי החתימה את הובוצ'אן, סנדרו עבר למלאגה, מוסא הוצג בלסטר. השמועות וההעברות

AP

העברות

* בולוניה רכשה מספרטה פראג את שחקן הכנף המצטיין לדיסלב קרייצ'י (24). הצ'כי הבינלאומי עלה לאיטלקים 4 מיליון יורו והוא חתם עד קיץ 2020.

* תומאש הובוצ'אן (30) עבר מדינמו מוסקבה למארסיי תמורת 1.2 מיליון יורו. הסלובקי הבינלאומי חתם לשלוש שנים בקבוצה מדרום צרפת.

* ניס רכשה מוויטוריה גימראייש את המגן השמאלי דאלברט (22). הברזילאי חתם לשלוש שנים והפורטוגלים קיבלו עבורו כ-2 מיליון יורו.

* הושלמה השאלתו את מתיאס קראניבטר מאתלטיקו מדריד לסביליה. הקשר האחורי הארגנטינאי אמור לחזור לוויסנטה קלדרון בסוף העונה הקרובה.

* העולה החדשה לליג 1, מץ, צירפה את הקשר בן ה-31 רנו קואד. הוא שיחק בארבע השנים האחרונות בסנט אטיין.

* החלוץ הצעיר סנדרו ראמירס (20) חתם במלאגה לשלוש שנים. סנדרו שוחרר לפני כמה ימים מברצלונה, אחרי שלא הצליח לפרוץ לקבוצה הראשונה של המועדון.

סנדרו שחקן ברצלונה חוגג. AP
ביי ביי ברצלונה. סנדרו/AP

* אלברטו ג'ילארדינו מצא קבוצה חדשה: אמפולי במדיה הוא חתם לשנתיים. החלוץ בן ה-34 סיים את חוזהו בפאלרמו אחרי עונה בה כבש 10 שערי ליגה.

* הכדורגלנים האיסלנדים מתקדמים בעקבות ההצלחה ביורו 2016: הקשר רונאר מאר סיגוריונסון, שנכלל בסגל לטורניר, עבר מסונדסבאל השבדית לגראסהופרס השוויצרית.

* רובין אוקוטיה שהיה חלק מנבחרת אוסטריה ביורו 2016, חתם בקבוצת בייג'ינג אנטרפרייסז מליגת המשנה בסין אחרי שסיים את חוזהו במינכן 1860. את הקבוצה מאמן אקס מכבי חיפה, אלכסנדר סטנוייביץ'.

* שריף טירספול שתשחק נגד הפועל באר שבע במוקדמות ליגת האלופות, החתימה שחקן שפגש את האלופה הישראלית בעונה שעברה: דינו שקבורץ. הבלם הקרואטי עזב את הפועל כפר סבא בתום העונה אחרי שסיים את חוזהו.

* תומאש הובוצ'אן שהיה חלק מסגל נבחרת סלובקיה ביורו 2016, חתם במארסיי. דינמו מוסקבה תקבל תמורת המגן 1.2 מיליון יורו.

* בולוניה הודיעה על צירופו של סימונה ורדי. קשרה האיטלקי של מילאן סיים עונת השאלה בקארפי, ולא היה בתוכניות של המאמן החדש של הרוסונרי, וינצ'נזו מונטלה.

* חסוס גאמס הוצג בניוקאסל. המגן הימני שיחק 16 משחקים במדי אתלטיקו מדריד בעונה בחולפת, וכעת הוא מצטרף לקבוצה של רפא בניטס.

* אחמד מוסא הוצג רשמית בלסטר. השועלים ישלמו לצסק"א 15 מיליון ליש"ט על הניגרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דינו שקבורץ שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
בקרוב מול באר שבע. שקבורץ/מגד גוזני

שמועות

* 'גאזטה דלו ספורט': ברצלונה סימנה את חלוץ אייאקס ונבחרת פולין ארקדיוש מיליק. גם נאפולי בעקבותיו.

* ב'טלחרף' ההולנדי מדווחים שאלקמאר דורשת מטוטנהאם 22 מיליון יורו על החלוץ בן ה-22 וינסנט יאנסן.

* ליברפול קיבלה את ההצעה של בורנמות' בסך 15 מיליון ליש"ט על הקשר ג'ורדן אייב. יורגן קלופ, שהעניק לאייב בן ה-20 מעט הזדמנויות, לא התעקש להשאירו.

* ב-ESPN ברזיל מדווחים שגבריאל ברבוסה, הלוא הוא גביגול, קיבל הצעה רשמית מארסנל. היהלום בן ה-19 של סנטוס מבוקש גם אצל צ'לסי.

* ב'מארקה' טוענים שצ'לסי תגיש הצעת ענק על אלברו מוראטה בסך 75 מיליון יורו. ריאל מדריד עדיין מתלבטת אם להשאיר את החלוץ ששב מיובנטוס. אם העסקה אכן תקרום עור וגידים, מוראטה יהפוך לשחקן הספרדי היקר ביותר בהיסטוריה, כשהשיא הקודם נקבע גם כן על ידי צ'לסי, שרכשה את פרננדו טורס ב-58 מיליון יורו ב-2011.

* ברשת סקיי הבריטית טוענים שמנצ'סטר סיטי החלה במו"מ עם סוכנו של לאונרדו בונוצ'י. התכולים מוכנים לשלם למעלה מ-43 מיליון ליש"ט כדי להחתים את בלם יובנטוס.

* החברה והסוכנת של מאורו איקארדי טוענת כי החלוץ יישאר באינטר גם בעונה הבאה. שמו של הארגנטינאי קושר לאחרונה למספר קבוצות כולל אתלטיקו מדריד, אך כרגע נראה כי הוא לא יעזוב את הנראזורי.

* העברתו של פול פוגבה למנצ'סטר יונייטד תופסת תאוצה בימים האחרונים. לאחר שאמש דווח כי סכום ההעברה ינוע סביב 100 מיליון ליש"ט וינפץ את שיא ההעברות, היום מפורסם כי הצרפתי כבר אמר למקורביו כי הוא נלהב בנוגע למעבר ולחזרתו לשדים האדומים.

אלברו מוראטה שחקן נבחרת ספרד חוגג. GettyImages
ישבור את שיא ההעברות הספרדי? מוראטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully