וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שתפס את הכדור מהפנדל המוחמץ של מסי: "אמכור אותו תמורת 100 אלף יורו"

הבעיטה האיומה של מסי בגמר הקופה, שהובילה לפרישתו מנבחרת ארגנטינה, הגיעה היישר לידיו של פדרו ואסקס הצ'יליאני. אחרי שהציע את הכדור לכל המרבה במחיר וקיבל הצעות בגובה 30 אלף יורו "בלבד", הוא סיפר: "אני חי בפחד מתמיד שיפרצו לביתי ויגנבו אותו"

AP

בווידאו: תקציר גמר הקופה סנטנריו

חייו של פדרו ואסקס, אוהד צ'יליאני בן 32, השתנו בן רגע. מאז שתפס את הכדור שבעט ליאונל מסי לשמיים במהלך דו קרב הפנדלים בין צ'ילה לארגנטינה בגמר הקופה הסנטנריו, הוא מעיד על עצמו ש"הרבה יותר קשה לי לישון ולהירגע. אני חי בפחד מתמיד שיפרצו לבית שלי ויגנבו אותו".

באותם רגעים ואסקס עדיין לא הבין מה נפל לו לידיים. רק אחרי שהתבררו ההשלכות של הפנדל ההוא - שבעקבותיו מסי הודיע על פרישה פתאומית מהנבחרת ועורר סערה גדולה בארגנטינה - החלה לחלחל אצלו הידיעה שיש בידיו מכרה זהב.

ואסקס החליט למכור את הכדור לכל המרבה במחיר, ופרסם אותו בשלל אתרים למכירה פומבית ברשת. ההיענות ברשת הייתה גבוהה למדי, אך לא לטעמו של ואסקס: אוהד ארגנטינאי אחד הציע לו 25 אלף יורו, אוהד ספרדי אחר ניאות להגדיל את הסכום ל-30 אלף יורו, ובינתיים הסכומים נעצרו.

"לא אמכור את הכדור בפחות מ-100 אלף יורו, כי יש לו ערך סנטימנטלי עבורי", הצהיר ואסקס ב'מארקה' הספרדי, אך באותה נשימה סיפר כיצד הדאגה שמא הכדור ייגנב מטריפה את דעתו ומאיצה בו למכור אותו לכל המרבה במחיר. "יהיה נחמד אם אוכל לשמור אותו אצלי, אבל התברר שזה עסק לא פשוט. ככל שהערך של הכדור גדל, כך יותר ויותר מסוכן להשאיר אותו בבית. בגלל הגודל שלו גם אי אפשר לנעול אותו בכספת", סיפר.

תקציר: צ'ילה - ארגנטינה 0:0 גמר קופה סנטנריו. AP
ההפסד שלך, הרווח שלו. מסי אחרי הפנדל שהפך למיתולוגיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully