וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה: קנייזבה-מיננקו בגמר, אכזבה ב-10,000, לאבילני קרס

קופצת המשולשת קבעה 14.23 מ' במוקדמות. אמרה פסל וסיים אחרון בגמר 10,000 מ', עלמיה פרש בק"מ החמישי. קופץ המוט בחר להתחיל בגובה של 5.75 מ', פסל שלוש פעמים וסיים אחרון

חנה קנייזבה מיננקו קופצת המשולשת הישראלית. AP
בהחלט אפשר לקוות למדליה. קנייזבה-מיננקו/AP

קופצת המשולשת הישראלית, חנה קנייזבה-מיננקו, עלתה היום (שישי) לגמר אליפות אירופה באתלטיקה, שנערכת באמסטרדם, הולנד. הקופצת בת ה-26 קבעה תוצאה של 14.23 מטר וזו הספיקה לה בשביל לעלות בקלות יחסית. אגב, שיאה העונתי של קנייזבה-מיננקו עומד עם 14.25 מטר. תחרות הגמר תתקיים ביום ראשון החל מהשעה 17:25.

קנייזבה-מיננקו נחשבת לבכירה בין אתלטי ישראל ולתקווה גדולה למדליה בתחרות ואולי אפילו במשחקים האולימפיים בעוד פחות מחודש. בשנה שעברה היא זכתה במדליית ארד באליפות אירופה וכמובן שגם במדליית הכסף באליפות העולם שנערכה בבייג'ינג.

* בגמר 10,000 מטר לגברים סיים גירמה אמרה במקום העשירי והאחרון, לאחר שעצר את השעון על זמן של 29:43.64 דקות. מספר דקות לאחר מכן התברר כי נפסל, והתוצאה שלו לא נחשבה. הישראלי הנוסף בתחרות, איימרו עלמיה, פרש בקילומטר החמישי, כששדורג רביעי. "הגוף הספיק להגיב", אמר. "אם לא הייתי מפסיק בשלב הזה, הייתי מחזיק מעמד אולי עוד כמה מטרים ואז פורש, כך שזה לא משנה באמת".

* אלכסנדר דריגול שקיבל לפני כמה ימים היתר לייצג את ישראל, קבע שיא ישראלי ביידוי פטיש - 68.10 מטר. זה לא הספיק לו ליותר ממקום 24 מתוך 26 במוקדמות. השיא הקודם היה שייך לאיגור גילר והוא קבע אותו במאי 1995 - 65.70 מטר.

עוד בנושא:

מעיין שחף מספרת כיצד נפגעה בשדה התעופה בהולנד
דורוז'ון בסכנת ניפוי מהמשלחת לריו, גם דונלד סנפורד אכזב
מריון ברטולי נאבקת על חייה בשל וירוס מסתורי: "אני נעלמת"

גירמה אמרה, מקדימה, איימרו עלמיה אחריו. טיבור יגר,
אכזבה. עלמיה ואמרה/טיבור יגר

* סנסציה נרשמה בתחרות הקפיצה במוט, כשהפייבוריט הגדול רנו לאבילני בחר להתחיל בגובה של 5.75 מטר, פסל בשלוש הקפיצות שלו וסיים במקום האחרון, חודש לפני ריו 2016. רוברט סוברה הפולני זכה בזהב עם 5.60 מטר, כמו יאן קודליצה הצ'כי שסיים שני.

* צ'ורנדי מרטינה ההולנדי שזכה אמש בגמר ה-100 מטר השלים דאבל כשסיים ראשון גם בריצה למרחק הכפול בזמן של 20.37 שניות, אך בהילוכים החוזרים התברר כי דרך על הקו - ונפסל. ברונו הורטלנו הספרדי אמר תודה וזוכה בזהב עם 20.45 שניות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קופץ המוט הצרפתי רנו לאבילני. רויטרס
מי היה מאמין? לאבילני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully