וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיין שחף: "הוא ראה אותי על הרצפה והמשיך בלי להגיד כלום. כאב לי מאוד"

הסיפור הביזארי של הספורט הישראלי השנה: האתלטית הישראלית, שהחמיצה את הקריטריון האולימפי באליפות אירופה לאחר שנפצעה ברגלה בשדה התעופה בהתנגשות עם עגלה של נוסע אחר, בראיון לאולפן וואלה! NEWS: "חבל שזה קרה בגלל דבר מטופש". צפו בראיון המלא

צילום: איגוד האתלטיקה הישראלית ומגד גוזני, עריכת וידאו: ניר חן, עריכת תוכן: לירן מוסלי ברן וסיגל סיריוס, תחקיר: עומר שליט ואסתי סדקה, הפקה: תום רוכלין.

בווידאו: הראיון המלא עם מעיין שחף

הקופצת לגובה, מעיין שחף, סיימה את אליפות אירופה באמסטרדם עם אכזבה גדולה, לאחר שלא הצליחה להשיג את הקריטריון האולימפי ולא תשתתף בתחרויות בריו 2016. הישראלית כשלה בכל שלושת הניסיונות לעבור 1.85, ואת הסיבה לכך היא הסבירה לאחר התחרות בפוסט שכתבה בדף הפייסבוק שלה: "אני מאוד גאה בעצמי שבכלל קפצתי. רובכם לא יודעים מה עבר עליי ב-24 השעות האחרונות. הכל התחיל עוד בשדה התעופה כשאדם החליט לדרוס לי את הרגל עם העגלה של המזוודות". שחף התראיינה לאולפן וואלה! NEWS ופירטה על המקרה המצער.

מעיין שחף אתלטית ישראלית. ברני ארדוב
"הוא פגע בי באחד המקומות הרגישים ביותר". שחף/ברני ארדוב

"מעצבן שזה קרה בגלל דבר כל כך מטופש, אבל כנראה שאלה החיים כשאתה ספורטאי, אין הוגן או לא הוגן, אלה החיים לטוב ולרע. לאחר שסיימתי עם הצ'ק-אין מישהו עבר עם העגלה ופשוט נכנס לי ברגל. הוא אפילו לא עצר לאחר שעלה עליי וראה אותי מתקפלת על הרצפה, כאב לי מאוד באותו רגע. הוא פגע לי בגיד האכילס ברגל הניתור שלי. כל מי שמבין בקפיצה לגובה, יודע שזה אחד המקומות הרגישים והפגיעים ביותר".

"באותו רגע עברו בראש שלי הרבה מילים לא יפות על אותו בן אדם שעשה את זה. לפעמים אתה נתקל באנשים ולא שם לב, לפחות מבקש סליחה. הוא ראה אותי על הרצפה, נעץ בי מבט שאני האשמה והמשיך ללכת. אני עמדתי בצד ולא הפרעתי לאף אחד".

"ניסו לעזור לי. עבדתי עם פיזיותרפיסטית ומסז'יסט שעובדים המון בשבילנו ועשו לי המון טיפולים אך זה לא עזר. הרגל היתה נפוחה וכואבת פשוט לא ידעתי בהתחלה עד כמה המצב חמור. לא הרגשתי עד כמה הרגל נפוחה עד הרגע בו נעלתי את נעלי הקפיצה הצרות וממש ניסיתי לקפוץ, אז הרגשתי שיש בעיה גדולה. זה קרה רק כשהגעתי לאיצטדיון עצמו. זה מצער אך זה המצב ונעשה מה שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מעיין שחף קופצת לגובה ישראלית. מגד גוזני
"תמיד מנסה להיות חיובית"/מגד גוזני

"המטרה היתה השתתפות בגמר אולימפי. לצערי קפצתי ממש גרוע. כולם חושבים שאני מאוכזבת, אבל אני גאה בעצמי על כך שבכלל הופעתי ואפילו על התוצאה שהשגתי. אני תמיד מנסה להיות חיובית, גם כשקשה אני מנסה להבין מה אפשר ללמוד מכך. כנראה שזה עוד לא הזמן שלי".

"לגבי ההמשך? מאז אולימפיאדת לונדון כמעט ולא נחתי, זה הזמן להנות קצת, לפנק את בעלי שסבל כל כך הרבה שנים. אני נמצאת הרבה שנים באתלטיקה ואני יודעת שאי אפשר להתחייב לדברים, כי מישהו יכול לבוא עם עגלת מזוודות ולנפץ לי את החלום. זה ספורט אכזרי. כשטוב הוא טוב אליך, אך כשהוא אכזרי, הוא ממש אכזרי. גם באימון אפשר לסיים את הקריירה. זו הסיבה שלספורטאים יש יחסי אהבה-שנאה עם המקצוע".

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully