וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורוז'ון בסכנת ניפוי מהמשלחת לריו, גם דונלד סנפורד אכזב

7.7.2016 / 18:00

מטילת הכידון פסלה בכל ניסיונותיה באליפות אירופה, לא עמדה ביעד של הטלה למרחק 60 מטרים לפחות והנסיעה שלה לתחרות בברזיל בספק רב. סנפורד לא העפיל לגמר ב-400 מ': "יום קשה מאוד"

מטילת הכידון מרגריטה דורוז'ון. ברני ארדוב
תתחרה באולימפיאדה? דורוז'ון/ברני ארדוב

מטילת הכידון, מרגריטה דורוז'ון, בסכנת ניפוי מהמשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים בריו. דורוז'ון פסלה היום את שלוש ההטלות שלה באליפות אירופה הנערכת באמסטרדם, ואם לא תציג יכולת טובה יותר עד ה-18 ביולי, היא לא תטוס לאולימפיאדה בריו. דורוז'ון אמנם קבעה את הקריטריון לריו בשנת שעברה, אך מתחילת 2016 האתלטית לא התחרתה כלל ולא סיפקה תוצאת הטלה של 60 מטר לפחות.

אנשי המערך הרפואי אשר נמצאים עם המשלחת הישראלית באליפות אירופה באמסטרדם, דיווחו לאנשי הוועד האולימפי כי דורוז'ון עדיין סובלת מפציעה בשרירי המפשעה, אותה פציעה שמנעה ממנה להשתתף באליפות ישראל באתלטיקה לפני כשבועיים, וכי זו הסיבה שבגללה פסלה. לדורוז'ון נותרו עשרה ימים בלבד למצוא תחרות מתאימה בה תוכל להוכיח יכולת טובה יותר, אחרת תנופה מהמשלחת לריו.

"יש לי חודש שלם להתאושש ולנסות לחזור לעצמי", אמרה דורוז'ון. "אני מקווה שטרם אמרתי את המילה האחרונה שלי לשנה זו".

* דונלד סנפורד אכזב בחצי הגמר ל-400 מטרים וסיים עם זמן של 45.90 שניות בלבד, רחוק 22 מאיות מתוצאה שהייתה מספיקה לו למקום בגמר. סנפורד, שלפני שנתיים זכה בארד באליפות אירופה ובשנה שעברה בארד במשחקים האירופים בבאקו, היה רחוק 86 מאיות משיאו האישי.

"אין לי הסבר כרגע למה שקרה לי היום על המסלול", אמר סנפורד. "היה קשה בסוף. לא נותרה לי אנרגיה לדחוף בסוף. אחרי 300 מטר הרגשתי שמשהו כבה. אני מעריך שה-300 מטר הראשונים היו 32-33 שניות, והסוף היה רחוק ממה שתוכנן. נצטרך לבדוק מה קרה שם. בחודש הקרוב נצטרך לתקן את האופן בו אני מוציא לפועל את תוכנית הריצה שלי. אני מאוד מאוכזב מעצמי. זו הפעם הראשונה שלא העפלתי לגמר באליפות אירופה. זה פשוט יום קשה מאוד עבורי. יום קשה עבור כל אלו שסובבים אותי, תומכים בי והגיעו לראות אותי ולתמוך בי היום. כרגע אני לא מרגיש בטוח ובטח לא מיוחד. צריך לחזור מהר ככל האפשר לעבודה הקשה. הראיתי כבר שאני יכול לרוץ ברמה האולימפית, אבל כמו שזה נראה היום זה ממש לא מספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully