וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריון ברטולי נאבקת על חייה בשל וירוס מסתורי: "אני נעלמת"

הטניסאית הצרפתיה (31), שזכתה בווימבלדון רק ב-2013, סובלת ממחלה נדירה שהרופאים מתקשים להתמודד איתה ואיבדה כבר 20 ק"ג ממשקלה: "אני חוששת שליבי יפסיק לעבוד יום אחד"

מריון ברטולי טניסאית. GettyImages
נאבקת על חייה. ברטולי במראה הרזה שלה באליפות צרפת/GettyImages

הטניסאית הצרפתיה מריון ברטולי שפרשה מטניס לפני קצת פחות משלוש שנים, נאבקת על חייה בשל וירוס מסתורי שתקף אותה. ברטולי, לשעבר אלופת ווימבלדון, איבדה 20 קילוגרמים ממשקלה בעקבות הוירוס ובראיון שערכה היום בעקבות מצבה הרפואי הקשה היא טוענת שהיא יכולה לאכול רק סלט אורגני ומלפפונים מקולפים.

"אני חוששת לחיי, אני מפחד שיום אחד הלב שלי יפסיק לעבוד". כך אמרה בראיון לטלוויזיה הבריטית הצרפתיה בת ה-31, שזכתה בווימבלדון רק ב-2013. "אני נעלמת ואני לא יודעת למה", הוסיפה ברטולי בראיון שבו היא פתחה את ליבה וסיפרה על המחלה שהרופאים עדיין לא מצאו לה שם ולא הצליחו להגדיר אותה. אגב, באליפות צרפת הפתוחה שנערכה רק במאי האחרון, ברטולי הודתה שיש לה בעיות אכילה, אבל שהיא אוהבת את המראה הרזה החדש שלה.

כשהמחלה החלה להחמיר, ברטולי סיפרה שהיא הפכה להיות כל כך רגישה עד כדי כך שהיא נאלצה להתקלח עם מים מינראליים וללבוש כפפות כדי לחייג בפלאפון הסללוארי שלה. ברטולי, שבשיאה דווקא סבלה מעודף משקל, החליטה לפרוש באופן מפתיע חודשיים בלבד אחרי שזכתה בווימבלדון. כעת היא נמצאת במאבק הגדול של חייה, המאבק על החיים.

הטניסאית הצרפתיה מריון ברטולי חוגגת זכיה בטורניר ווימבלדון. GettyImages
כך היא נראתה רק לפני שלוש שנים אחרי הזכייה בווימבלדון. ברטולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully