וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "היינו איכותיים יותר במשחק הקודם, אבל זה לא נותן לנו כלום"

מאמן בית"ר ירושלים מוכן למפגש מול סלובודה טוזלה (חמישי, 19:45, ספורט2): "אין לנו זמן להתעסק ב-0:0 בבוסניה. צריכים לעבור שלב, אך נשמור על צניעות. אני מרוצה מאוד ממה שקורה פה, ההתחלה שלנו טובה מאוד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תפגוש מחר (חמישי, 19:45, ספורט2) את סלובודה טוזלה הבוסנית, למשחק השני מבין שניים במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. הצהובים שחורים סיימו את המשחק הראשון שנערך על אדמת בוסניה ב-0:0, וניצחון יקנה להם את הכרטיס לסיבוב המוקדמות השני. רגע לפני, דיבר המאמן רן בן שמעון על המפגש מול הבוסנים במסיבת עיתונאים.

"אנחנו עובדים הרבה זמן בשביל הרגע הזה", אמר בן שמעון. "אנחנו עדיין לא בשיא הכושר, התחלנו את העונה לא מזמן. אין לי ספק שבטדי יהיה משחק אחר, זאת למרות שהצדדים מכירים אחד את השני פחות או יותר. אנחנו משחקים נגד קבוצה מסודרת, הגנתית וקשה. נצטרך למצוא את האיזון הנכון. אנחנו משחקים בטדי ולכן נרצה לתקוף, אבל יחד עם זאת צריך לדעת לשמור על איזון".

בן שמעון הוסיף: "אין לנו זמן להתעסק ב-0:0 מהמשחק הקודם. שנייה אחרי שהשופט השבדי לא אישר את השער שכבשנו בבוסניה, הוא כבר מבחינתי להיסטוריה. בית"ר ירושלים רוצה וצריכה לעבור שלב, אבל צריך לשמור על צניעות. תשחק מולנו קבוצה שתחכה בדיוק למקומות שבהם נרגיש נוח מדי. היינו איכותיים יותר במשחק הקודם, אבל זה לא נותן לנו כלום בטדי. המטרה מבחינתנו במשחק הזה היא כמובן התוצאה".

בן שמעון דיבר על קבוצתו: "אני מרוצה מאוד ממה שקורה. ההתחלה טובה מאוד. יצטרפו עוד שחקנים, ולכן הסגל ישתנה. עומר אצילי עשה סוויץ' אדיר, הוא נותן הרבה גם בחלק ההתקפי וגם בחלק ההגנתי. בנוסף, אני מרוצה משחקנים רבים שנותנים המון עבור הקבוצה".

עוד בנושא

ארסניו ולפורט: "זה הכול או כלום עבורי השנה"
סטפן סילבה: "הפועל תל אביב ובית"ר? מחמיא שמתעניינים בי"
בית"ר ירושלים: הערכה שטל בנש יחתום בקבוצה עד סוף השבוע

שחקני טוזלה. יוסי ציפקיס
שחקני טוזלה במהלך האימון/יוסי ציפקיס

בסגל של סלובודה טוזלה עדיין אין מגן שמאלי טבעי בגלל האיחור ברישום של איבן פאטיץ' ואלכסנדר לאזבסקי, והבלם איבן קוסטיץ' שוב יפתח בעמדה הזו. המאמן חוסרף מוסמיץ' שוקל שינוי אחד בלבד לעומת ההרכב איתו הוא פתח בשבוע שעבר: הרכבתו של מלאדן וסלינוביץ' המהיר במקום דמיר מחידיץ'.

הבוסנים יודעים ששער חוץ ילחיץ את היריבה הישראלית והמאמן מוסמיץ' אמר: "הייתי מרוצה מרוב הדברים במשחק הראשון בזניצה. אם נציג יכולת דומה, יהיה לנו סיכוי. מזג האוויר? גם במשחק הראשון היה חם. יכול להיות שבישראל יש יותר אחוזי לחות, אבל ננסה להתרגל למזג האוויר".

הרכב משוער, סלובודה טוזלה: קנאן פיריץ', סמיר אפנדיץ', סמיר מרזיץ', אלדין דז'ידיץ', איבן קוסטיץ', עאמר אורדאגיץ', נמניה סטייפנוביץ', מיליאן גובדריצה, מלאדן וסלינוביץ' (דמיר מחידיץ'), זייקו זבה, מחיר קאריץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
"עובדים הרבה בשביל הרגע הזה". בן שמעון/יוסי ציפקיס
מאמן טוזלה מוסמיץ'. יוסי ציפקיס
"מרוצה מהמשחק הראשון". מוסמיץ'/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully