וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן סילבה: "הפועל תל אביב ובית"ר? מחמיא שמתעניינים בי"

החלוץ השבדי התייחס לדיווחים במולדתו אודות התעניינות מצד שתי הקבוצות הישראליות, אך נראה שאף אחת מהן לא תוכל לצרף אותו. המנהל הספורטיבי: "היו קבוצות שהתקשרו ובדקו עלויות"

ברני ארדוב

בווידאו: ביצועיו של סטפן סילבה

"זה נהדר שהקבוצות הישראליות מגלות בי עניין, אבל אני מתכנן להישאר בסונדסבאל. אני משאיר את הדיבורים לסוכנים ולנשיא המועדון. יש לי חוזה לשנתיים נוספות". את הדברים האלו אמר אמש (שלישי) סטפן סילבה, שהתייחס לדיווחים בשבדיה על כך שבית"ר ירושלים והפועל תל אביב מעוניינות בו.

החלוץ בן ה-26 הוא אחד מכוכבי הקבוצה ולכן הדיווח בתקשורת השבדית גם זכה להתייחסות נרחבת. גם המנהל הספורטיבי של סונדסבאל, אורבן הגבלום, נדרש לעניין ואמר: "כששחקן מציג יכולת טובה, הוא הופך למבוקש. יחד עם זאת, אין שום דבר קונקרטי כרגע. היו כמה קבוצות שביקשו לדעת מה המחיר של כמה שחקנים. אכן היו סוכנים שהתקשרו לברר את העלויות של סילבה, אבל הוא הגיע לפני חצי שנה בלבד ואני משוכנע שהוא יישאר פה עוד זמן רב".

סילבה כבש 27 שערים בשתי עונות (2014 ו-2015) בליגת המשנה בשבדיה, לפני שעבר לסונדסבאל. העונה הוא כבש 4 שערים ב-14 משחקים (העונה בשבדיה נמצאת בעיצומה). יחד עם זאת, החלוץ מחזיק בחוזה עד סוף דצמבר 2017 והעברה שלו תהיה כרוכה בתשלום. העובדה הזו מציבה בספק רב את היכולת או הרצון של בית"ר ירושלים והפועל תל אביב לצרף אותו.

עוד בנושא:

דיווח בשבדיה: בית"ר ירושלים במו"מ עם סטפן סילבה
ההחלטה בנוגע לעתידו של טביב: ב-10 הימים הקרובים

סטפן סילבה, חלוץ שבדי. טוויטר, אתר רשמי
"משאיר את הדיבורים לסוכנים ולנשיא המועדון". סילבה/אתר רשמי, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully