וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר בודקת אפשרות לצרף מגן יווני. דיווח: סטפן סילבה במו"מ

5.7.2016 / 6:43

מגן א.א.ק אתונה אריק סוילדיס (25) מועמד להצטרף לקבוצה של בן שמעון. דיווח בשבדיה: הקבוצה פנתה לחלוץ סונדסבאל, בו מעוניינת גם הפועל תל אביב. כבש העונה ארבעה שערים ב-12 הופעות

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים ממשיכה לנסות ולהחתים מגנים לקראת העונה שבפתח. לאחר שהפרטים עם טל בנש סוכמו והשחקן צפוי לחתום בימים הקרובים, בעמדת המגן השמאלי מכוונים במועדון לשחקן זר. בעוד שהמגעים מול רעננה ועמנואל אמבולה תקועים, בבית"ר בודקים אפשרות לצרף את המגן היווני בן ה-25 אריק סוילדיס. סוילדיס רשם 15 הופעות בעונה האחרונה בא.א.ק אתונה אך הוא אינו היה המגן השמאלי הבכיר היות ודידאק וילה הספרדי נחשב לאחד הכוכבים של הקבוצה.

סוילדיס גדל באולימפיאקוס ושיחק בכל הנבחרות צעירות של יוון כולל 10 הופעות בנבחרת עד גיל 21 אך לא הקריירה שלו לא התרוממה לאחר מכן. בבית"ר בודקים כעת אפשרות לצרף את המגן. במידה שיגיע הוא יהיה הזר הרביעי של הקבוצה יחד עם קלאודמיר, חסוס רואדה וארסניו ולפורט.

ובינתיים, בשבדיה מדווחים שבית"ר ירושלים מנהלת מו"מ עם סטפן סילבה, חלוצה השבדי של קבוצת סונדסבאל מהליגה הבכירה. סילבה בן ה-26, כבש ארבעה שערים ב-12 הופעות בהרכב קבוצתו. על פי אותו דיווח גם הפועל תל אביב מעוניינת בשחקן.

עוד בנושא:

הערכה שטל בנש יחתום בבית"ר עד סוף השבוע

אריק סוילדיס במדי א.א.ק אתונה. GettyImages
על הכוונת. סוילדיס/GettyImages

לקראת המשחק ביום חמישי מול טוזלה, המאמן רן בן שמעון מתרגל שני הרכבים. אחד עם שלושה שחקנים במרכז השדה ואחד עם שניים, הרכב בו נכנס יעקב בריהון להרכב בצד ימין ואילו עומר אצילי משחק חופשי במרכז השדה. נראה כי בן שמעון בוחן אופציה זאת למקרה והמשחק יסתבך. המאמן הדגיש אתמול בפני שחקנים להיות זהירים ולא להתפתות בלחץ גבוה ולעשות טעויות היות ושער של הבוסנים ישנה את כל התמונה: "שחקו רגוע ועם שכל, לא ללחוץ יותר מדי גבוה, חשוב לחזור לעמדות ולהקשות עליהם לפני הכל".

אגב, בן שמעון ממשיך לנסות ולייצר מצב רוח טוב באימונים וזורק לא מעט משפטים ציניים אל עבר השחקנים. הקבוצה שנוצחה אתמול במשחקון נדרשה למחוא כפיים ליריבה בזמן שהם רצים מסביב למגרש ובן שמעון העיר להם במהלך האירוע כי "אתם לא מוחאים מספיק חזק, תשלמו על זה בפריסה". לבוריס קליימן שבמהלך הפסקה קצרה התיישב על הכדור, צעק המאמן: "בוריס, אתה רוצה שאני אחתוך לך אבטיח?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully