וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הערכה שטל בנש יחתום בקבוצה עד סוף השבוע

4.7.2016 / 10:11

הפערים עם המגן הימני הצטמצמו בצורה משמעותית וקיימת אופטימיות גדולה שיצטרף. הקבוצה מהבירה לא מוותרת על אמבולה. במועדון מאמינים שיגיעו 12 אלף צופים למשחק נגד סלובודה טוזלה

צילום: גדעון צנטנר עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים תפגוש ביום חמישי (19:45) את סלובודה טוזלה למשחק הגומלין במסגרת הסיבוב הראשון של הליגה האירופית, אחרי 0:0 במשחק הראשון בבוסניה.שחקנים בקבוצה אמרו: "מצד אחד זה טדי והקהל דוחף לשחק קדימה, אבל מצד שני שער שלהם יכניס אותנו ללחץ כי נצטרך להבקיע שניים. צריך לשחק חכם".

למרות דברי השחקנים, המאמן רן בן שמעון רוצה לראות בחמישי קבוצה שלוחצת הרבה יותר גבוה את הבוסנים ומכריעה את המשחק כמה שיותר מהר. שחקני הקבוצה סיפרו כי הבוסנים מאוד פיזיים והיה קשה מאוד להתמודד איתם בקרבות מגע.

ביום רביעי שתי הקבוצות יקיימו מסיבות עיתונאים ואימונים מסכמים בטדי. בבית"ר מאמינים שלמשחק יגיעו כ-12 אלף אוהדים. מחיר הכרטיס למשחק הוא אחיד ועומד על 60 שקל.

עוד בנושא:

אנדריי מישצ'נקו ואיסו לינגאנה סיכמו לעונה בהפועל אשקלון
הפועל כפר סבא ממתינה לשחרור של רן קדוש מסכנין
נינו גאלוביץ' ינחת לכמה ימי התרשמות במ.ס אשדוד

- טל בנש שחקן הפועל כפר סבא. ניב אהרונסון
יוכל לשחק בסיבוב השני אם בית"ר תעפיל. בנש/ניב אהרונסון

הפערים עם טל בנש הצטמצמו משמעותית ושני הצדדים מעריכים כי הפרטים הקטנים ניתנים לגישור וכי עד סוף השבוע המגן הימני יחתום ויצטרף לקבוצה. בית"ר יכולה לרשום שחקנים לסיבוב השני עד ה-9 ביולי ושחקן חריג נוסף עד ה-13 ביולי, יממה לפני המפגש הראשון. הוכל כמובן אם בית"ר תעפיל לסיבוב השני.

בנוגע למגן שמאלי, בקבוצה עדיין בודקים את האפשרות לצרף את עמנואל אמבולה ומאמינים כי יהיו התפתחויות בנושא בשבועות הקרובים. בשלב זה אשר אלון מסרב לשחרר את השחקן ללא פיצוי גבוה ולכן העסקה לא יוצאת לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully