וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסמס הסודי של קרי, השכנוע של גרין: כך דוראנט עבר לווריירס

אחרי הפגישה בין הצדדים, ה-MVP שלח לחברו החדש הודעה: "לא אכפת לי מי הפנים של הפרנצ'ייז או מי מוכר יותר נעליים". הת'אנדר אוספים את השברים, מיאמי הציעה לווייד 40 מיליון לשנתיים

צילום מסך

בווידאו: אוהד הת'אנדר שורף את הגופייה של דוראנט

ה-NBA, כפי שהכרנו אותו, השתנה אתמול (שני), לאחר שקווין דוראנט הודיע כי הוא עובר לגולדן סטייט ווריירס. הכוכב הגדול של אוקלהומה סיטי בעשור האחרון ניצל את העובדה שהפך לשחקן חופשי בדיוק ברגע הנכון, בו תקרת השכר זינקה משמעותית והצטרף לסגנית האלופה, במהלך שמשנה לחלוטין את מאזן הכוחות בליגה. הקבוצה שסיימה את העונה הסדירה הטובה אי פעם, עם 73 ניצחונות, קיבלה לשורותיה במהלך מבריק מבחינתה את אחד השחקנים הטובים בעולם, במה שעשוי לפתוח דלת ליצירתן של קבוצות מפלצתיות נוספות בחסות השינויים בתקרת השכר.

הפגישה ביום שישי בין דוראנט לווריירס נמשכה כשעתיים ולמרות שהתחושות בקבוצה מאוקלנד היו כי האנרגיות בין הצדדים היו נהדרות, הרי שסטפן קרי חש צורך לדחוף עוד טיפה קדימה. כמה שעות אחרי הפגישה, הוא שלח לדוראנט סדרת הודעות בסלולארי ובהן, על פי הדיווחים, כתב: "לא אכפת בכלל מי יהיה הפנים של הפרנצ'ייז, מי יזכה להכי הרבה הכרה או מי ימכור הכי הרבה נעליים. אם תזכה שוב ב-MVP, אהיה בשורה הראשונה של מסיבת העיתונאים ואמחה לך כפיים. כל מה שאכפת לי זה לזכות באליפויות ואני רוצה לעשות זאת כשאתה בקבוצה שלי". אם לא די בכך, דוראנט גם קיבל טלפון מג'רי ווסט, האיש שסייע ללייקרס להביא מאורלנדו לפני 20 שנה את שאקיל אוניל.

אחרי ההחלטה של דוראנט, החלו לצוץ עוד ועוד פרטים לגבי מה שהטה את הכף לטובת הווריירס. מארק ג'יי ספירס מ-ESPN כתב: "דוראנט לא אמר הרבה בפגישה עם גולדן סטייט בשישי, אבל כן הייתה לו שאלה אחת למשלחת הגדולה, שכללה את קרי, תומפסון, דריימונד גרין ואיגודלה, כמו גם את הג'נרל מנג'ר, עוזרו, הבעלים והמאמן סטיב קר - האם אני עלול להרוס את הכימיה של הקבוצה? הווריירס היו מוכנים בדיוק לשאלה הזו וענו עליה בשאלה משלהם. דריימונד גרין סיפר 'שאלנו אותו בכמה אליפויות הוא חושב שהוא יכול לזכות איתנו'. קרי ואיגודלה, ששיחקו עם דוראנט בנבחרת ארצות הברית, חשו הכי בטוחים ומשוחררים לדבר איתו מנקודת המבט של השחקנים".

עוד בנושא:

קווין דוראנט הודיע: אחתום בגולדן סטייט
אכן, הרכב המוות: על ההחלטה של קווין דוראנט לעבור לגולדן סטייט
בגולדן סטייט נרגשים מהגעתו של קווין דוראנט, גרין: "ברוך הבא למשפחה"

שחקני גולדן סטייט קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
קרי הצליח לשכנע את KD/AP

דריימונד גרין חשף עוד קצת על מה אירע בשיחה בין הצדדים: "אמרנו לקווין שהוא לא יצטרך לשנות את מי שהוא או את הדרך בה הוא משחק. אנחנו נדאג להשיג לו זריקות. אם כבר עכשיו הוא קולע 40 אחוז לשלוש כששומרים עליו, כמה הוא יקלע כשהוא יהיה פנוי לגמרי?". אחרי שהשיגו את דוראנט, הווריירס סוגרים קצוות בסגל והודיעו לשון ליבינגסטון שהם יממשו את האופציה עליו לעונה הבאה, תמורת 5.8 מיליון דולר.

בצד המפסיד, הת'אנדר מנסים לאסוף את השברים והלילה, הג'נרל מנג'ר סם פרסטי אמר: "כשאתה בעסק הזה מספיק זמן, את לומד לפרש את הכיוון אליו הדברים הולכים, כך שהיה לנו מושג די ברור לגבי התוצאה הסופית של כל העניין. הוא התקשר אליי קצת לפני שהפרסום בפליירס טריביון יצא והודיע לי על החלטתו. גיליתי כמה דקות לפני התקשורת. קווין היה נהדר בכל הנושא הזה. הייתה לו הזדמנות לרדוף אחרי אתגר שונה ולצאת מאזור הנוחות שלו ובגלל זה הוא עזב. אנחנו עוד נדבר בטח, בהמשך הדרך. עבדנו יחד תשע שנים ואני מכבד אותו מאוד. כמובן שהשיחה שלו אתמול לא הייתה קלה, אבל היא הייתה הכרחית ואני מעריך אותו על כך שהתקשר".

ומה עכשיו? הת'אנדר מנסים להבין מה עושים עם ראסל ווסטברוק. הקבוצה שוקלת להיכנס למו"מ חדש עם הגארד ולנסות לשפץ את החוזה שלו לפני שיהפוך, בתום העונה הקרובה, לשחקן חופשי. אם שני הצדדים לא יגיעו להסכם, רבים ב-NBA מאמינים כי הת'אנדר ינסו להשיג טרייד כמה שיותר טוב על ווסטברוק.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
מה איתו עכשיו? ווסטברוק/GettyImages

עוד בליגה:

* מיאמי, שהייתה אחת הקבוצות שפספסו את דוראנט, הציעה כעת לכוכב שלה דוויין וייד חוזה לשנתיים תמורת 40 מיליון דולר, כאשר וייד יוכל לצאת מהחוזה בתום העונה הראשונה.

* דאלאס ממשיכה לבנות ולאחר שהשיגה כנראה את האריסון בארנס (על חוזה ענק של 94 מיליון דולר) ואנדרו בוגוט (בטרייד) מגולדן סטייט, היא סגרה עם אחיו של סטפן קרי, סת', חוזה לשנתיים תמורת שישה מיליון דולר.

* הבחירה 1 בדראפט, בן סימונס, פתח ברגל שמאל את הופעותיו במדי קבוצתו החדשה פילדלפיה, כאשר נטש במהלך הרבע הרביעי את משחק הבכורה שלו בליגת הקיץ, בהפסד 102:94 לבוסטון, בשל התכווצויות בשתי הרגליים. סימונס יקבל מנוחה ביום חמישי מול סן אנטוניו, כאמצעי זהירות. במשחק עצמו, רשם סימונס 23:41 דקות, בהן קלע 10 נקודות וקטף 8 ריבאונדים, לצד 5 אסיסטים.

* האלופה קליבלנד לא תשווה את ההצעה שקיבל הרכז האוסטרלי שלה, מת'יו דלבדובה, ממילווקי. הוא יעבור לבאקס עם חוזה לארבע שנים תמורת 38.4 מיליון דולר.

* רוי היברט, שעזב את הלייקרס, סיכם לעונה תמורת 5 מיליון דולר בשארלוט.

* הפורוורד לאנס תומאס הגיע להסכם עם הניקס. החוזה יהיה לארבע שנים ובעונה הראשונה תומאס יקבל 6.1 מיליון דולר.

* לוק מב'ה א מוטה סיכם על חוזה חדש מול הקליפרס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully