וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגולדן סטייט נרגשים מהגעתו של קווין דוראנט, גרין: "ברוך הבא למשפחה"

מעברו של הסופרסטאר לסגנית האלופה היכה את ארצות הברית וה-NBA בתדהמה. איך שוכנע KD לחבור לסטף ועל איזה ציוץ ה'לוחם' החדש מתחרט עכשיו? כל הפרטים והציוצים מאחורי הקלעים של המעבר

AP
שחקני גולדן סטייט קווין דוראנט, סטפן קרי. AP
מתאחדים. דוראנט וקרי/AP

קווין דוראנט בגולדן סטייט ווריירס. התרגלתם כבר? סביר להניח שלא. גם ברחבי ארצות הברית וה-NBA מנסים לעכל את מעברו של הסופרסטאר לסגנית האלופה ואת העובדה שהוא הולך לשחק יחד עם סטפן קרי החל מהעונה הבאה.

לצערו של דוראנט, לא מעט אנשים מזכירים כעת את ציוצו מלפני כמעט שש שנים, מספר ימים לאחר החלטתו של לברון ג'יימס לעזוב את קליבלנד ולהצטרף למיאמי. בציוץ ביקר KD את החלטתו של לברון בכך שהביע את תסכולו מאיבוד התחרותיות בליגה ומנהירת השחקנים למיאמי וללייקרס.

דוראנט ב-2010

אדריאן ווז'נרובסקי החל מיד לאחר ההודעה הרשמית לטפטף בטוויטר פרטים חדשים לגבי ההחלטה המטלטלת של דוראנט. הוא דיווח כי הקשר בין הספורסטאר לווריירס נמשך כבר מספר חודשים וכי שלא במפתיע מה שמשך אותו היה האפשרות לזכות במספר אליפויות לצידו של סטף קרי.

ווז' הוסיף כי על KD היה לחץ אדיר מתוך המעגל הפנימי שלו על מנת לבצע מעבר דרמטי ולשנות את מסלול הקריירה שלו. עוד גורם משמעותי בהחלטה היה דריימונד גרין, שגרם לו להרגיש נחוץ. לאחר שגולדן סטייט חזרה מפיגור 3:1 מול אוקלהומה סיטי בגמר המערב גרין הגביר את הלחץ, מסתבר שזה עבד.

בפגישה בין הצדדים, אמר הג'נרל מנג'ר של גולדן סטייט, בוב מאיירס, לדוראנט: בלעדיך נוכל לזכות באליפות או שתיים, בלעדינו אתה עשוי בכל זאת לזכות. אבל ביחד? אנחנו נזכה בערימה של אליפויות.

בצד של הת'אנדר כמובן ניסו לעשות הכל כדי למנוע את המעבר המדהים. בפגישה שנערכה אתמול בין נציגי הקבוצה, הג'נרל מנג'ר סם פרסטי, המאמן בילי דונובן והבעלים קליי בנט, לדוראנט, חיכה כל הצוות להחלטתו הסופית של השחקן, וסירב לעזוב את המקום.

אגב, עבור חברת הלבשת הספורט 'נייקי' מדובר בהצלחה גדולה, שכן העלייה המטאורית ביכולת ובפופולריות של סטפן קרי במדי הווריירס בשנתיים האחרונות הייתה נהדרת עבור 'אנדר ארמור', אך מעברו של דוראנט, השייך ל'נייקי', שישחק כעת לצידו של סטף יעלה מחדש את קרנה של החברה האמריקנית בליגה.

גם התגובה של אוקלהומה סיטי לא איחרה להגיע. יושב ראש הקבוצה קלייטון בנט פרס הצהרה בה נכתב: "התרומה של קווין לארגון לאורך תשע שנותיו בקבוצה הייתה מדהימה, על המגרש ומחוצה לו. הוא עזר לת'אנדר לצמוח ולהצליח. אנחנו מודים לו על ההובלה שלו ועל איך שייצג את הקבוצה והעיר".

הג'נרל מנג'ר סם פרסטי הוסיף: "קווין השאיר חותם נהדר על הקבוצה והעיר. קשה להעריך כמה הוא השפיע על הארגון. כמובן שאנחנו מאוכזבים מהחלטתו, ערכי היסוד שעזר לקבוע רק מובילים לכך שאנו מודים לו על תרומתו".

אמו של קווין, וונדה, צייצה גם היא וביטאה את רגשותיה העזים דווקא כלפי הקבוצה אותה עזב. "אני אוהבת אותך בן, ברכותיי", אמרה והוסיפה: "אוקלהומה אני תמיד אוהב אותך.. תמיד".

החלטתו של דוראנט עוד צפויה להשפיע רבות על הת'אנדר. ראסל ווסטברוק יהיה שחקן חופשי בקיץ הבא וכעת עשוי לשקול לעזוב גם הוא, אולי לאחת מהקבוצות בלוס אנג'לס בה גדל. בנוסף לסרג' איבקה, שכבר עזב בטרייד לאורלנדו, ייתכן ובאוקלהומה יצטרכו להתחיל תהליך קשה ומייגע של בנייה מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully