וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב צפויה לקבל 9.5 מיליון דולר על ערן זהבי

15.6.2016 / 20:27

פרטים חדשים על עסקת הענק שאמורה להיחתם בימים הקרובים: גולדהאר לא האמין שבגוואנגז'ו יסכימו לדרישות שלו, זהבי עשוי להגיע לאימון הבוקר כדי להיפרד וככל הנראה לא יטוס למחנה האימונים

אתר רשמי

בווידאו: אימון הבכורה של יוסי בניון במכבי תל אביב

ערן זהבי וקבוצת גוואנגז'ו הסינית עדיין מחכים לבעלים של מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. הקנדי צריך לחתום על הסכם מכירתו של הכוכב הגדול של הצהובים לקבוצה מסין והדבר ייקח לפחות יום, אם לא יומיים.

טרם ברור מתי גולדהאר ייתן את האישור שלו למהלך ובכל מקרה, מה שבטוח הוא שכאשר גולדהאר קיבל את ההצעה הראשונית מגוואנגז'ו, על סך חמישה מיליון דולר, הוא לא האמין שימכור בסופו של דבר את זהבי בסכום כמעט כפול.


עוד בנושא:

הסינים מציעים 7.5 מיליון דולר על זהבי, משא ומתן מתקדם עם גולדהאר
הבלם היהודי יגור פיליפנקו, שחקן מלאגה אשתקד, סיכם במכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף עדיין רוצה להחזיר את אלירן עטר, בניון עבר מבדקים
זהבי פעל מאחורי הקלעים, פאקו המליץ: כך נסללה דרכו של בניון למכבי ת"א

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתקרב מאוד לסין. ערן זהבי/ברני ארדוב

לפני קצת יותר משבועיים, כאשר הסינים הציעו חמישה מיליון, גולדהאר לא רצה למכור. במכבי תל אביב מספרים שהוא נקב בסכום של שמונה מיליון דולר, על מנת לגרום לסינים לוותר ולהשאיר את זהבי במכבי תל אביב. אלא שאתמול (שלישי) חלה ההתפתחות הדרמטית וגוואנגז'ו הגישה הצעה שנייה, בה הסכימה לשלם שמונה מיליון דולר, כפי שהצהובים ביקשו.

אצל סגנית האלופה הבינו כי הקבוצה הסינית מאוד נחושה לסגור את העסקה ועברו לדבר כבר על בונוסים אותם תקבל הקבוצה, במקרה שזהבי יוביל את גוואנגז'ו להישגים. במכבי תל אביב חושבים גם על מכירה עתידית של זהבי ורוצים להכניס סעיפים בנושא לחוזה המכירה. בשורה התחתונה, דמי המכירה אמורים להגיע לסכום של 9.5 מיליון דולר, סכום חסר תקדים להעברה של שחקן מישראל לקבוצה בחו"ל. סכום שספק אם יישבר אי פעם.

המגעים בין הצדדים נמשכים גם בשעות אלה ולא צפויים להיסגר היום, אבל ספק רב אם זהבי ימריא מחר עם הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה. גם אם הקפטן יגיע בכל זאת לאימון הקבוצה מחר בבוקר, זה יהיה בעיקר כדי להיפרד מחבריו לקבוצה.

בגוואנגז'ו רוצים את זהבי באופן מיידי, כאשר אחרי 13 מחזורים הקבוצה נמצאת במקום התשיעי בליגה הסינית. חלון ההעברות בסין ייפתח ביום שלישי ובגוואנגז'ו מבינים כי הוא יצטרך תקופה קצרה על מנת לחזור לעניינים אחרי הפגרה, אך מצפים שתוך שבועיים-שלושה הוא יתחיל לשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully