וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלאלום של בניון בדרך לקרית שלום: מאחורי הקלעים של המהלך

14.6.2016 / 11:00

עוד לפני שעזב בתום העונה שעברה, המאמן הבאסקי המליץ להביא את הקשר הוותיק. כאשר האפשרות הזו הפכה לריאלית, זהבי פעל מאחורי הקלעים על מנת לסייע. ומה יקרה עם המספר 15, ששייך כרגע לדור מיכה? הבלוג של טוכמן

אתר רשמי

כמה שבועות לפני שג'ורדי קרויף ופאקו אייסטרן החליטו בקיץ שעבר לפרק את החבילה, לאחר שהבינו סופית שהם לא יכולים להמשיך לעבוד יחד, התקיימה במכבי תל אביב התייעצות בנוגע לשחקני רכש, שצריכים להיות על הכוונת של המועדון.

הטרבל הצהוב היה מעבר לפינה, לפאקו עדיין היה סיכוי טוב להמשיך לעונה שנייה וג'ורדי קרויף ביקש לשמוע את דעתו של המאמן בנוגע לשחקנים המובילים בליגת העל.

שני השמות הראשונים שהבאסקי ירה במהרה היו שחקני בית"ר ירושלים, אלי דסה ושלומי אזולאי, שאכן עשו את הדרך מהבירה לקרית שלום זמן קצר לאחר מכן. השלישי, עבור פאקו לפחות, היה יוסי בניון.

עוד בנושא

בניון, גרסיה ואיגייבור הגיעו למבדקים, אלירן עטר עדיין על הכוונת
בואנה ג'ורדי, הגזמת: עשרה ממים בעקבות החתמתו של בניון
ג'ורדי מהמר על ההילה שלו: חמי אוזן על צירופו התמוה של בניון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אחרי דסה ואזולאי, בניון היה ברשימה של פאקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קפטן מכבי חיפה סיים באותם ימים את עונת הקאמבק שלו למועדון הירוק ולישראל בכלל ופאקו טען כי מכבי תל אביב צריכה את בניון וכי הוא יכול להוסיף לה רבות לקראת המאבק על מקום בליגת האלופות. מסרים הועברו לבניון בנושא, מגורמים כאלה ואחרים הקשורים במכבי תל אביב, אולם בזמנו, הוא לא שקל לרגע את האפשרות. מבחינת בניון, היה ברור אז שהוא נשאר לעונה נוספת בחיפה ובסיומה, אם יחליט לפרוש, ימשיך לתפקיד מקצועי. בחלומותיו הפרועים ביותר, לא חשב הקשר הוותיק כי ייתכן שעונת הפרישה שלו תהיה בכלל בצהוב-כחול.

קרויף לא ניסה להילחם אז על הבאת בניון, כי הבין שאין לו יותר מדי סיכויים. ההולנדי יודע ללחוץ על שחקנים ישראלים כאשר הוא מחליט לנסות להביא אותם למכבי תל אביב, אך על בניון הוא פסח במקרה זה. אלא שבחלוף כמעט שנה, תחושות המצוקה של בניון בחיפה כבר הגיעו עד תל אביב. האוהדים שהתנגדו לקפטן סירבו להיעלם וחוסר התגובה מצד הנהלת חיפה אכזבה את בניון רבות.

בניון, בהתאם לאופיו, לא הסכים להרים ידיים ולהיכנע לאוהדים שיצאו נגדו ורצונו היה להמשיך במכבי חיפה, אולם אז הוא גם החל להרגיש כי הוא לא ממש רצוי על ידי המועדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. מכבי תל אביב, אתר רשמי
העימות עם הקהל וחוסר ההתלהבות של מכבי חיפה להשאיר אותו הובילו למעבר/אתר רשמי, מכבי תל אביב

למרות זאת, כאשר בניון עלה ליציע והתעמת עם אוהד מכבי תל אביב במהלך התבוסה 6:0 של מכבי חיפה בבלומפילד במחזור סיום העונה, המרחק שלו מהצטרפות לצהובים היה גדול. אפילו כאשר הודיע בסיום גמר גביע המדינה על עזיבת מכבי חיפה, לא היה לו חוזה במכבי תל אביב.

בניון החליט שהוא עוזב את הירוקים, גם במחיר של עונה אחת בבני יהודה, אך מכבי תל אביב נכנסה במלוא הכוח לתמונה וערן זהבי, שמחזיק מאוד מבניון, לחץ לקידום העסקה. לקפטן של סגנית האלופה היה חלק משמעותי בהחלטה להחזיר בינואר האחרון את האריס מדוניאנין למועדון וכעת, גם בהגעתו של בניון. יש הטוענים כי מיד עם תום העונה, כאשר זהבי הצטרף לנבחרת לקראת המשחק מול סרביה, הוא פעל מאחורי הקלעים על מנת לשכנע את בניון ואת מכבי תל אביב להגיע לעמק השווה ולסגור חוזה.

במכבי תל אביב מרגישים שבניון יכול לתת עוד עונה טובה אחת לפחות ולתרום: "איבדנו את האליפות כי לא היו לנו את השחקן ה-12, ה-13 וה-14", הסבירו אתמול במועדון. בניון לא מגיע להיות שחקן הרכב קבוע. אם יהיה טוב והמאמן יהיה מרוצה ממנו, הוא יפתח, אך גם קרויף וגם גורמים נוספים בקבוצה כבר אמרו לו כי הוא יצטרך להתרגל לאפשרות שיעלה מהספסל. הצהובים חשים שמבחינת כוח אש מהספסל, הם היו העונה בנחיתות משמעותית מול הפועל באר שבע. קרויף משוכנע שמכבי תל אביב מביאה אליה מנהיג נוסף ושחקן שיכול לייצר שערים.

ויש גם את עניין המספר על החולצה. בניון לא ביקש בחוזה לשחק עם המספר 15. הוא מבין שהנושא חשוב מאוד לדור מיכה, שמחזיק במספר כיום במכבי תל אביב. השניים צפויים לשוחח ביניהם ולקבוע מי יקבל את המספר בעונה הקרובה. במועדון מאמינים גם כי בניון הוא עדיין כוח שיווקי ומקווים שלמרות המעבר הלא נוח של הקבוצה לאצטדיון בנתניה, בשל השיפוץ הצפוי בבלומפילד, הם יצליחו למכור, בין היתר בעזרתו, 11 אלף מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully