וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: בניון, גרסיה ואיגייבור הגיעו למבדקים בקרית שלום

14.6.2016 / 11:03

הקשר הוותיק הצטרף לקבוצתו החדשה ונראה מחוייך. הזרים מהעונה שעברה נחתו והצטרפו, אבל במועדון אמרו: "זה לא אומר שהם לא יוחלפו". ג'ורדי קרויף עדיין רוצה להחזיר את אלירן עטר

אתר רשמי

לאחר החתמת יוסי בניון, במכבי תל אביב ממשיכים להכין את הקבוצה לקראת העונה שבפתח. המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף משוכנע שאם הוא יחזיר את אלירן עטר למועדון, לא תהיה לו בעיה להמשיך ולהשליט את הסדר, אותו הפך להרגל בקרית שלום בארבע העונות שלו בתפקיד.

ההולנדי לא חושש מעודף אגו בחדר ההלבשה הצהוב ומכך ששחקנים רבים לא יקבלו את דקות המשחק שלטעמם, מגיעות להם. הבעלים מיטש גולדהאר עדיין צריך לאשר את העסקה, אשר במסגרתה יחזור עטר למועדון עמו זכה באליפות בעונת 2012/13 ונראה כי המהלך ייצא לפועל רק אם ערן זהבי אכן יעבור בסופו של דבר לליגה הסינית.

קרויף מעוניין לראות את עטר מגיע למכבי תל אביב גם במקרה בו זהבי נשאר בקבוצה, אולם לא בטוח שבמצב כזה הוא אכן יקבל אישור למהלך, גם אם העסקה תהיה כזו אשר במסגרתה שחקן של הצהובים, ככל הנראה שלומי אזולאי, יעבור לחיפה, מה שיפנה חוזה לא קטן מהתקציב. אחד התנאים שהוצבו לקרויף על מנת להשלים את חזרתו של עטר היה להשתחרר מעדן בן בסט. מדובר בעסקה מורכבת מאוד, שרחוקה מהשלמה, זאת למרות רצון מסוים של כל הצדדים להביא אותה למימוש. יחד עם זאת, נראה כי העסקה ריאלית.

עוד בנושא

הסלאלום של בניון: מאחורי הקלעים של העסקה המפתיעה של הקיץ
בואנה ג'ורדי, הגזמת: עשרה ממים בעקבות החתמתו של בניון
ג'ורדי מהמר על ההילה שלו: חמי אוזן על צירופו התמוה של בניון

עוד בנושא

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתרגל לצבעים החדשים. בניון/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקני הקבוצה הגיעו הבוקר (שלישי) לקרית שלום למבדקים וביניהם היה גם בניון, שאמש חתם על החוזה. בזמן שהשחקנים היו על כר הדשא במתחם האימונים, נחתו בישראל שחקני הקבוצה שמשחקים בנבחרת וקיבלו יומיים נוספים של מנוחה.

לאימון הבוקר בקרית שלום הופיעו גם קרלוס גרסיה, נוסא איגייבור ואורלנדו סה אחרי ששבו מחופשות. פרדראג ראיקוביץ' והאריס מדוניאנין קיבלו יומיים נוספים למנוחה והם יגיעו ביום חמישי לאימון הבוקר שלאחריו תמריא מכבי תל אביב למחנה האימונים באוסטריה.

גורם במכבי תל אביב אמר היום: "העובדה שכל הזרים כאן לא מלמדת שלא יהיו חילופי שחקנים. אחרי המהלך שעשה ג'ורדי לפני שנה כששלח את חואן פאבלו הביתה, שום שחקן לא יכול להיות בטוח במקומו".

הגעתו של יוסי בניון היתה כמובן הדבר המשמעותי באימון והוא התקבל בחום על ידי השחקנים הוותיקים ובראשם גל אלברמן וברק יצחקי. שחקני הנבחרת עדיין לא חזרו להתאמן. ערן זהבי ינחת מחר ויופיע לאימון ביום חמישי. יואב זיו שסיים חוזה לא הגיע לאימון אבל הוא רוצה להמשיך ולא ברור אם יקבל חוזה.

בנוגע לזהבי, קיימת אפשרות לפיה הוא יטוס לסין, על מנת לבחון מקרוב את המועדון בגואנגז'ו. אם זה יקרה, זה יהיה בעיקר במטרה לראות האם הוא מעוניין להפעיל לחצים נוספים על גולדהאר, על מנת שימכור אותו. על פי מה שטוענים בסביבתו של הקפטן הוא ינחת מחר בבוקר בטיסה ישירה בישראל והוא צפוי להגיע לאימון סגנית האלופה ביום חמישי בבוקר, לפני שהקבוצה תצא למחנה אימונים באוסטריה.

(עדכון ראשון: 5:30)

בניון ואלברמן/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully