וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הסינים מציעים 7.5 מיליון דולר על זהבי, משא ומתן מתקדם עם גולדהאר

15.6.2016 / 14:20

העסקה קרובה לסגירה: הכוכב שביקש לעזוב נחת בישראל, מיטש גולדהאר נטה לסרב אבל כעת שוקל את ההצעה ש"אי אפשר יהיה לסרב לה", בין הצדדים מתקיים משא ומתן מתקדם. תמונת מצב

אתר רשמי

בווידאו: אימון הבכורה של יוסי בניון במכבי תל אביב

24 שעות דרמטיות צפויות למכבי תל אביב ולערן זהבי. היום (רביעי) נרשמה התפתחות נוספת במשא ומתן על מכירת השחקן, אחרי שהקבוצה הסינית גואנגז'ו שיפרה את הצעתה למכבי תל אביב, שעמדה עד כה על 5 מיליון דולר, וכעת הסינים מוכנים לשלם 7.5 מיליון דולר - עלייה של יותר מ-50 אחוז למחיר הקודם. בסביבת זהבי טוענים כי ההצעה גבוהה אפילו יותר, ושזו "הצעה שאי אפשר לסרב לה". בין הצדדים מתקיים משא ומתן, והעסקה קרובה לסגירה.

כאמור, הבעלים מיטש גולדהאר, שעד עתה נטה לסרב לשחרור זהבי, שוקל מחדש את ההצעה על הכוכב, שנחת היום בשעות הצהריים בישראל, ואם היה נדמה שרוב הסיכויים שזהבי לא יימכר הקיץ, כעת נראה שמכבי תל אביב קרובה לקבל את ההצעה.

בימים האחרונים התנהלו מספר שיחות בין זהבי ששהה בחופשה בתאילנד לבין בעלי מכבי תל אביב. זהבי הבהיר בשיחות כי הוא מעוניין בהצעה של גואנגז'ו ומבקש מגולדהאר למכור אותו תמורת חמישה מיליון דולר, הסכום שהציעו הסינים בהתחלה.

בעלי מכבי תל אביב טען מצידו כי הוא לא רוצה למכור את השחקן והציע לזהבי פיצוי כספי של מיליון שקל לעונה ולמעשה חתימה על חוזה חדש לחמש שנים. לזהבי יש חוזה במכבי תל אביב לארבע עונות בלבד וההצעה של גולדהאר כאמור מדברת על עונה נוספת ושדרוג כספי, אבל מאחר שבגואנגז'ו זהבי אמור להשתכר 5.5 מיליון דולר נטו לעונה, הוא עדיין רוצה לצאת. כעת, אחרי שהסינים הגדילו משמעותית את ההצעה, ולאור רצונו של זהבי לעזוב, מלך השערים עשוי לעבור לליגה הסינית.

עוד בנושא:

הבלם היהודי יגור פיליפנקו, שחקן מלאגה אשתקד, סיכם במכבי תל אביב
ג'ורדי קרויף עדיין רוצה להחזיר את אלירן עטר, בניון עבר מבדקים
זהבי פעל מאחורי הקלעים, פאקו המליץ: כך נסללה דרכו של בניון למכבי ת"א

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כולם שומרים על חשאיות. זהבי/ברני ארדוב

זהבי ורעייתו נחתו בשעות הצהריים ומבחינת מכבי תל אביב הזמן דוחק. מחר תמריא הקבוצה למחנה האימונים באוסטריה וג'ורדי קרויף רוצה לראות את זהבי על המטוס. במכבי תל אביב אמרו הבוקר: "צריך לחתוך את הדברים ב-24 השעות הקרובות. כשהשחקן הכי חשוב של הקבוצה נמצא על פרשת דרכים כזו, ברור שצריך לסגור עניין ולגמור עם אי הוודאות הזו. עם כל הכבוד לכולם, הכדור במגרש של מיטש ורק הוא יכול להחליט איך הוא גומר את הסיפור הזה".

זהבי אמנם רוצה לצאת לסין, אבל הוא מכבד מאוד את גולדהאר ואת מכבי תל אביב ומוכן לשמוע כל מה שיש לקבוצה להציע. קיימת בהחלט אפשרות שאם ההצעה של גולדהאר תשודרג, הוא יחליט בסופו של דבר להישאר. בדבר אחד אפשר כמעט להיות בטוחים וזו מערכת היחסים הטובה בין השחקן לבעל הבית. קשה לראות מצב בו זהבי נכנס לעימות מול גולדהאר, אלא אם במכבי תל אביב יתעקשו לא למכור ובמקביל גם לא יעשו מאמץ משמעותי להשאיר אותו. לזהבי גם מאוד חשובה ההכנה לעונה והוא יודע שלא ישתלם לו מקצועית לא להמריא מחר עם הקבוצה לאוסטריה. לכן רק עימות יוצא דופן יכול לגרום לו לבקש לא לצאת עם הקבוצה מחר למחנה.

אחרי יוסי בניון ויגור פיליפנקו, נראה שלמכבי תל אביב יש גם מאמן. הגאורגי שוטה אברלדזה (43) סיכם הערב את תנאיו אצל הצהובים וייכנס לנעליו של המאמן ההולנדי פטר בוס. ארבלדזה יהיה המאמן השישי של הצהובים בחמש העונות האחרונות, אחרי אוסקר גרסיה (שתי קדנציות), פאולו סוזה, פאקו אייסטרן, סלבישה יוקאנוביץ' ופטר בוס.

בעלי מכבי תל אביב, מיטש גולדהאר. ברני ארדוב
הזמן דוחק. גולדהאר/ברני ארדוב

בשיחות שהתנהלו בימים האחרונים היה מעורב גם סוכנו של זהבי רונן קצב וכל הצדדים ביקשו לשמור על חשאיות. אחד משחקני מכבי תל אביב אמר הבוקר: "אין לנו כאן שום אינדיקציה לגבי עתידו של ערן. כולם מחכים לראות מה יהיה. כולם מבינים שעל הצעה כזו לא מוותרים, אבל ערן הוא בחור מספיק נבון כדי להחליט מה הכי טוב עבורו. מה שבטוח, כולם כאן רוצים שהוא יישאר במכבי תל אביב".

עדכון ראשון: 10:20

seperator

סגנית האלופה חשפה היום (רביעי) גם את המדים חדשים שלה לעונת 2016/17. של חברת 'אדידס', המלבישה הרשמית של הקבוצה. המחירים של פרטי הלבוש בחנויות הרשמיות של מכבי תל אביב עומדים על טווח של 200 עד 250 שקל לחולצת משחק ובין 160 ל-180 שקל עבור מכנסיים.

צילומים: מתוך האתר הרשמי של מכבי תל אביב

החולצה החדשה של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החולצה החדשה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
החולצה החדשה של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
החולצה החדשה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טל בן חיים נחת הבוקר בנמל התעופה בן גוריון

טל בן חיים, מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
טל בן חיים, מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully