וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתיחות גוברת. ריצ'רד ג'פרסון: "תומפסון צריך לסתום את הפה"

הרוחות מתלהטות לקראת משחק 6. בקליבלנד מכנים את הגארד של האלופה "צבוע" וטוענים ש"אין לו זכות לבקר את לברון", בגולדן סטייט מדווחים שגרין ב"תחושות איומות". וגם: ההשראה של ג'יימס בפלייאוף

עריכת וידאו: מרום שפיצר

הרוחות מתלהטות בין גולדן סטייט לקליבלנד. יממה אחרי ה-97:112 המרשים של הקאבס באורקל ארינה, שכפה משחק שישי באוהיו, שחקני שתי הקבוצות ממשיכים להתנגח זה בזה על רקע ההשעייה של דריימונד גרין והדברים השנויים במחלוקת של קליי תומפסון מלפני משחק 5 ("זה משחק של גברים, וכל אחד לוקח את הטראש טוק לכיוון אחר. כנראה שלברון נפגע מזה אישית"). מה שעורר את זעמם של אנשי קליבלנד הוא שאחרי משחק 3 בסדרה תומפסון עצמו התלונן על חסימה אגרסיבית שטימופיי מוזגוב ביצע עליו והגדיר אותה כ"מהלך מלוכלך".

ריצ'רד גפרסון אמר אמש ש"אם זאת אכן ליגה של גברים, אז סתום את הפה שלך בנוגע לחסימה של מוזגוב. בכל מקרה, אם זה מה שאתה אומר אומר אין לך זכות לבקר את לברון או להגיד עליו שום דבר רע. קליי הוא כמו אחי הקטן, אבל הוא לא יכול לסתור את עצמו בצורה כזו".

עוד בנושא:

קליבלנד ניצחה 97:112 את גולדן סטייט בחוץ וצימקה ל-3:2
לברון: "זה ייכנס להיסטוריה כאחד המשחקים הגדולים בתולדות הגמר"
כשלברון ואירווינג מרגישים עוינות: אסף רביץ מנתח את משחק 5

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. AP
חוטף. תומפסון/AP

ב-ESPN דווח כי שחקני קליבלנד החליטו להילחם את מלחמתו של לברון, שגזר על עצמו שתיקה בסוגיית דריימונד גרין, קליי תומפסון והפיזיות של הווריירס בסדרה. "לברון חסם את עצמו מהרעשים, הוא התעלם מכל הסיפור הזה, אבל אל תטעו: כל האחרים ממש לא שכחו מזה", נכתב. "בקליבלנד תהו למשך כל הימים האחרונים איך הגיוני שקליי מראה כזו צביעות".

לברון ממשיך להשקיע מאמצים כבירים כדי להתנתק מכל מה שקורה מסביבו. ג'יימס כבר הצהיר שלאורך כל הפלייאוף, מתחילתו ועד סופו, הוא לא יצרוך תקשורת ספורט, לא יצפה בטלוויזיה ולא יעלה דבר לרשתות החברתיות. את זמנו הפנוי, כך נראה, הוא מכלה בדרכים יצירתיות למדי. כריס ברוסארד מ-ESPN סיפר אמש שמאז תחילת הפוסט-סיזן לברון צופה בסרטים נבחרים כדי לקבל מהם השראה, וכי ב'סנדק', הסרט האהוב העליו, הוא צפה כבר לא פחות משש פעמים בשבועיים האחרונים. לפני משחק 5, בו סיפק תצוגת ענק עם 41 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, הוא צפה ב'סנדק 2'.

אגב, מי שבאופן מפתיע ובעיתוי מפתיע לא פחות הודיע כי בכוונתו להישאר בקליבלנד בעונה הבאה הוא מו וויליאמס, שממעט לשחק העונה. בארצות הברית דיווחו הלילה כי הרכז בן ה-33 החליט לממש את אופציית השחקן שלו ולהישאר לעונה נוספת, במהלכה ירוויח 2.2 מיליון דולר. בין היתר, וויליאמס הפסיק לשחק בקביעות בשל פציעות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. GettyImages
ההתעקשות השתלמה. לברון/GettyImages

מנגד, גולדן סטייט ממשיכה לקוות לבשורות חיוביות מכיוונו של אנדרו בוגוט. הסנטר האוסטרלי, שנפצע במהלך משחק 5, ימריא עם הווריירס לקליבלנד אך הוא עדיין בספק גדול למשחק, על פי 'יאהו'. האלופה סירבה להתייחס למצבו של בוגוט בתום המשחק, אך צפויה למסור את הדיאגנוזה הסופית באשר למצבו כבר מחר. ב-ESPN דווח ש"ישנה אופטימיות זהירה בקרב הווריירס, למרות שהפציעה נראתה רע מאוד ברגע הראשון".

אבל עם כל הכבוד לבוגוט, הווריירס בעיקר שמחים לקבל בחזרה את דריימונד גרין. אמש התראיין טום איזו, מאמנו של גרין במכללת מישיגן סטייט ואחד האנשים הקרובים אליו ביותר, וסיפק הצצה לתחושות של הפורוורד הרב גוני בשל היעדרותו ממשחק 5. "הוא היה מאוד עצוב. הוא הרגיש שהוא אכזב את החברים לקבוצה, את העיר, את הבעלים של הווריירס. עוברים לו כל מיני דברים בראש", אמר.

כך או כך, גולדן סטייט רוצה להרים את רמת האינטנסיביות בלי קשר לחזרתו של גרין. "דריי סופר חשוב, אבל ההיעדרות שלו היתה לא תירוץ ליכולת כזאת", אמר קליי תומפסון אמש. סטיב קר הוסיף ש"קל מדי לקבוע שהחיסרון שלו גרם להפסד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully