וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה 97:112 את גולדן סטייט בחוץ וצימקה ל-3:2

האליפות תחכה: לברון ג'יימס וקיירי אירווינג צלפו 41 נקודות כל אחד במשחק אדיר והובילו את הקאבלירס לניצחון חוץ גדול במשחק 5. תומפסון הבריק מנגד, בוגוט נפצע, חסרונו של גרין המורחק הורגש

עריכת וידאו: מרום שפיצר

עוד לא סיימנו: גולדן סטייט ווריירס, האלופה המכהנת, קיוותה לחגוג הבוקר (שלישי) אליפות שנייה ברציפות, אבל לקליבלנד היו תכניות משלה והיא ניצחה 97:112 גדול באורקל ארנה וקבעה שהסדרה תחזור לאוהיו למשחק 6, כאשר הווריירס מובילים 2:3.

זה היה המשחק של שני שחקנים: לברון ג'יימס וקיירי אירווינג, שהציגו יכולת התקפית מדהימה, סיימו עם 41 נקודות כל אחד ולא השאירו לאלופה שום סיכוי, כאשר מנגד, רק קליי תומפסון מתפקד התקפית, בעוד חסרונו של דריימונד גרין המושעה מורגש היטב, בעיקר לאחר שאנדרו בוגוט נפצע בברך ברבע השלישי ונאלץ לנטוש את המשחק.

קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. GettyImages
וואו. אירווינג במשחק על/GettyImages

רבע 1:

הווריירס שלטו בפתיחה, בעיקר דרך ההגנה, ורצו ל-3:9 מהיר כשההתקפה של קליבלנד לא קיימת. הקאבס חזרו טוב יותר ושלשה של לברון הורידה ל-12:8. קרי ואיגודלה המשיכו לחגוג ומנגד, אזילי ביצע עבירה קשוחה על תומפסון. השלשות המשיכו ליפול משני הצדדים ולברון צלף שוב, כדי לקבוע 22:22, ארבע דקות לסוף הרבע. עד לסיום הרבע, הווריירס נטלו מחדש את ההובלה ולמנוחה הם ירדו ביתרון 29:32.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שלט עם פניו של דריימונד גרין שחקן גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
הקהל לא שכח את גרין המורחק/GettyImages

רבע 2:

הרבע נפתח עם ריצת 0:7 של הקאבס, שעלו ל-32:36. קר לקח טיים אאוט והקצב המצוין נמשך, עם דאנק גדול של ליווינגסטון ומנגד, נקודות של קיירי שקבעו 38:40 לאורחים. קליי תומפסון צלף שתי שלשות, אך לברון ענה והגיע ל-14 במשחק, בדרך ל-44:44. עוד שלשה של תומפסון, החמישית שלו במשחק, העלתה אותו ל-23 נקודות, כולל 15 ברבע השני בלבד. הקאבס המשיכו להיות עיקשים וחטיפה של אירווינג הובילה אותם ל-50:54. לברון המשיך לצבור נקודות, אבל לקאבס לא היו תשובות למבול השלשות מנגד. המחצית הסתיימה ב-61:61 פנטסטי.

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס מול קיירי אירווינג קליבלנד קאבלירס. GettyImages
שניהם סיפקו מחצית ראשונה מעולה. תומפסון וקיירי/GettyImages

רבע 3:

קליבלנד המשיכה לשחק נכון וללכת שוב ושוב ללברון וקיירי, שהעלה אותה עם שלשה ל-66:74, יתרון השיא שלה במשחק. מנגד, קליי תומפסון הגיע ל-30 נקודות. עם לייאפ יפה. אנדרו בוגוט נפצע בברך, נשכב על הפרקט כשהוא נאנק מכאבים וירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה ואילו לברון הבריק גם בהגנה עם שתי חסימות. הקאבס המשיכו לעבוד נכון והפער קפץ לפתע לעשר, 75:85, ארבע דקות לסיום הרבע. לברון וקליי המשיכו להחליף ביניהם סלים והווריירס החליטו שהגיע הזמן לעשות האק-א-טריסטן-תומפסון, מה שעבד להם לא רע. הרבע הסתיים ב-84:93 לקאבס, כשלברון כבר מגיע ל-36 נקודות וקיירי על 29, מול 35 של קליי תומפסון.

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס. GettyImages
לברון נלחם עם כל מה שיש לו/GettyImages

רבע 4:

קרי פתח את הרבע עם שלשה, אבל קליבלנד שמרה על יתרון קטן. סמית' ביצע עבירה קשוחה על ורז'או, החמישית שלו והווריירס התעוררו מעט, אבל בארנס החטיא שתי שלשות חופשיות ושאמפרט, עם דאנק, קבע 90:99, תשע דקות לסיום. גולדן סטייט המשיכה לעשות טעויות ושטויות בהתקפה, קיירי סיפק סל ועבירה גדולים וזה שוב קפץ לעשר הבדל. תומפסון וקרי השיגו נקודות, אבל לקיירי שוב הייתה תשובה והוא הגיע ל-36 אישיות. אירווינג המשיך להתפוצץ, עם סל גדול ושלשה במתפרצת והקפיץ את ההפרש ל-13, עם חמש דקות בלבד על השעון. לברון רשם עוד סל ועבירה פנטסטי והעלה ל-96:112. זה נגמר ב-97:112 ואנחנו הולכים למשחק 6.

לברון סיים עם 41 נקודות, 16 ריבאונדים ו-7 אסיסטים בתצוגה עילאית. לקיירי אירווינג היו 41 נקודות משלו, ב-17 מ-24 מהשדה. ג'יי אר סמית' היה הקלע הבא ברשימה, עם 10 בלבד, בעוד טריסטן תומפסון מספק 6 נקודות וקוטף 15 ריבאונדים. קווין לאב? 2 נקודות עלובות. בצד השני, קליי תומפסון צלף 37, כולל 6 מ-11 לשלוש. סטפן קרי סיים עם 25, אבל רק 8 מ-21 מהשדה ו-5 מ-14 לשלוש. אנדרה איגודלה היה לא רע עם 15 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 אסיסטים וחוץ משלושתם, לא יותר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully