וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאוסון ייצא לארצות הברית, בראשון לציון מאמינים שיצליחו לשמור על רייט

14.6.2016 / 8:24

בעיר היין יסיימו את חגיגות האליפות עם ביקור במעון ראש הממשלה. הכוכב הישראלי יערוך אימונים בניו יורק לפני שיחבור לקבוצת ליגת הקיץ של וושינגטון. הפורוורד עשוי להיות הזר היחיד שימשיך

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי ראשון לציון חגגה אמש (שני) את זכייתה באליפות הראשונה בתולדותיה אל מול 5,000 אוהדים בעיר, והיום יסתיימו החגיגות הרשמיות כשהכתומים יעלו לירושלים לביקור במעון ראש הממשלה. בקבוצה סיפרו בימים האחרונים על התרגשות לקראת המפגש בקרב כמה משחקני הקבוצה. כבר ברביעי יחלו השחקנים הזרים של האלופה לעזוב את ישראל, כשאחרון העוזבים יהיה דריל מונרו, ביום שישי הקרוב.

עוד בנושא

5,000 אוהדים חגגו את האליפות, חנוכי: "אנחנו מתחילים לעכל"
הרבה יותר מעיר של כדוריד: האפקט של האליפות על ראשון לציון
יצחק פרי בראיון: "זאת אליפות בזכות ולא בחסד, אליפות אמיתית"

שחקן מכבי ראשון לציון, שון דאוסון. ברני ארדוב
יוצא להגשים חלום. שון דאוסון/ברני ארדוב

מי שעוד יטוס לארצות הברית ביום רביעי הקרוב הוא שון דאוסון, שימריא לניו יורק כצעד ראשון לקראת הגשמת חלום ה-NBA שלו. דאוסון צפוי לעבוד כשבועיים עם מאמן אישי, ולאחר מכן לחבור לקבוצת ליגת הקיץ של וושינגטון וויזארדס, יערוך מספר ימי אימונים, ולטוס ללאס וגאס לליגת הקיץ. אביו של שון, ג'ו, יצטרף אליו בארצות הברית רק לליגת הקיץ. לוואלה! ספורט נודע כי למרות שדאוסון ישחק בליגת הקיץ במדי וושינגטון, מספר קבוצות נוספות עדיין שומרות על קשר עם סוכנו דניאל חזן, ויעקבו אחריו מקרוב, כשאם וושינגטון תחליט שלא להעניק לו חוזה למחנה הסופי באוקטובר, הוא עשוי לקבל הצעה דומה מקבוצה אחרת.

בינתיים בראשון לציון יתחילו לקראת סוף השבוע בבניית הקבוצה לעונה הבאה, כשבגזרת הישראלים השאלה הגדולה היא האם דאוסון יגיע ל-NBA, וישאיר את הקבוצה עם חור גדול מאוד בסגל. בנוגע לזרים, ההערכות הן שהצעה כספית טובה תשאיר את כריס רייט, כשמארק ליונס ודריל מונרו שאמורים להכפיל את שכרם, צפויים לעזוב. בקבוצה קיבלו את טופס ההרשמה לליגת האלופות, וימלאו אותו בימים הקרובים, כששאלת האירוח בבית מכבי תישאר פתוחה עד לאישור סופי של פיב"א. במועדון צפויים להודיע היום על המשך הסכם החסות עם חברת "ראנד מדיה" ותוספת התמיכה של רענן כץ, כפי שפורסם שלשום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully