וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רענן כץ יתמוך בראשון לציון, פרי: "לא נתפרע ולא נתאבד"

12.6.2016 / 22:19

הכתומים פתחו את חגיגות האליפות הרשמיות באירוע בו הכריזו כי איש העסקים יצטרף לנותני החסות בעונה הבאה. היושב ראש התייחס לראשונה לעונה הבאה: "נקבל החלטות שקולות"

שיבק, פרי והצלחת/מגד גוזני

חגיגות האליפות הרשמיות של מכבי ראשון לציון נפתחו הערב (ראשון) באירוע סגור למוזמנים בו נכחו אנשי הקבוצה, חברי הנהלה, בכירים בכדורסל ובעיר ומספר מצומצם של אוהדים. מי שנכח בין היתר באירוע היה איש העסקים רענן כץ, שתמך במספר קבוצות בליגת העל במהלך העונה הנוכחית, ובמהלך הנאום של יו"ר הקבוצה יצחק פרי ציין היושב ראש כי כץ יתמוך בעונה הבאה בכתומים. כמו כן, הודיע פרי כי חברת "ראנד מדיה" ששימשה כספונסר הראשי של הקבוצה בעונה שעברה, תמשיך לתמוך גם כן.

"אני אמרתי לאשתי היום שההרגשה זה כמו שנולד לנו עוד ילד, הצלחה של דרך של 40 שנה, ו-40 שנה זה המון זמן", אמר יו"ר הקבוצה יצחק פרי, "אני זוכר את אחת הישיבות באיגוד הכדורסל שמיכה שמבן אמר לי שאתה ושמעון 40 שנה בכדורסל, ושמעון זכה בכל כך הרבה דברים, ומה אתה עושה? אמרתי לו מיכה, שאני פה בגלל האמונה והתקווה, וביום חמישי סגרנו את המעגל של האמונה והתקווה ועברנו את הירדן".

לגבי העונה הבאה הוסיף פרי: "אנחנו באמת לא יודעים לגבי העונה הבאה. מהרגע שזכינו באליפות אנחנו עסוקים בארגון האירוע ומהפרידה מהשחקנים, נשתתף בצ'מפיונס ליג של פיב"א, ננסה לשמור על מקומנו בצמרת הכדורסל הישראלי, מכבי ראשון לא תשתגע, לא ציפו שניקח אליפות, לקחנו אליפות, מקווה שבשנה הבאה נעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית. מאמין שבית מכבי יהיה מלא לחלוטין, האוהדים יקנו את המנויים ובעיקר נביא כיף לאוהדים ולעיר. לא שמעתם ממני כלום, נשב בשקט ונקבל החלטות שקולות, אנחנו עם הרבה שנות ניסיון, דמעות וזיעה, בשקט נחשב את דרכינו קדימה, לא נתפרע ולא נתאבד".

קפטן הקבוצה ניצן חנוכי אמר: "אנחנו עוד נהנים מהרגע, יש לנו שבוע עם לו"ז מטורף של חגיגות, כל יום חוגגים עם אנשים אחרים, עדיין לא כל כך מעכלים, אבל נהנים. אפילו הימים של החתונה שלי לא מתקרבים לעומס של הדברים. זה בא ביחד עם היום הולדת שלי, אז זאת הרגשה מטורפת. כל כך הרבה אנשים, שחקנים ומאמנים, ואפילו המשפחה שלי מקבלת טלפונים כאילו היא זכתה לאליפות. הפכנו כל כך הרבה אנשים למאושרים, זה ממש כיף. לפגוש את ראש הממשלה זה מרגש מאוד, צריך עוד לעכל שאנחנו עושים את זה. יש לי עוד כמה ימים לעשות את זה".

החגיגות ימשכו גם מחר, עם אירוע נוסף שייערך בקניון הזהב בעיר, ולאחר מכן ימדדו שחקני הקבוצה את טבעות האליפות. בשעה 20:30 תחל מסיבת האליפות הרשמית במתחם הרובע בעיר, בהשתתפות להקת אתניקס והזמר אליעד נחום, וביום שלישי יהיו אנשי הקבוצה האורחים של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully