וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א לזהבי: שדרוג של מיליון ש'. טיבי סיכם

10.6.2016 / 13:50

על רקע סירובו של מיטש גולדהאר לנהל משא ומתן על מכירתו, צפוי כוכב מכבי תל אביב לקבל פיצוי נדיב מהבעלים. הבלם הגיע לסיכום עם המועדון על הארכת חוזה לארבע עונות נוספות תמורת חצי מיליון יורו לעונה

one

בווידאו: המשחק האחרון של ערן זהבי בישראל?

על רקע סירובה של מכבי תל אביב למכור אותו, ערן זהבי צפוי לקיים ביקור בסין מיד בסיום חופשתו הפרטית בתאילנד. קפטן הצהובים צפוי לנחות בגואנגז'ו כדי לבדוק מקרוב את המועדון, העיר והתנאים. זהבי לא ביקר בסין מעולם ולפני שהוא מנסה להפעיל עוד לחץ על מיטש גולדהאר כדי שימכור אותו, הוא רוצה לבחון מקרוב את המקום.

בתוך כך, מכבי תל אביב מציעה לזהבי פיצוי של מיליון שקל נטו על הסירוב למכור אותו. על פי הדיווחים הקפטן השתכר העונה 1.3 מיליון יורו.

מוקדם יותר פרסמנו כי מיטש גולדהאר מסרב למכור את זהבי. בעלי מכבי תל אביב לא מוכן להיענות לבקשתו של כוכב הקבוצה להימכר לקבוצה הסינית גואנגז'ו. בימים האחרונים העביר זהבי מסר לגולדהאר לפיו הוא מעוניין בהצעה שהונחה בפניו מסין לשנתיים וחצי, אבל גולדהאר סירב להיכנס למשא ומתן עם הקבוצה. זהבי נמצא בתאילנד כבר למעלה משבוע. במהלך התקופה הזו היה לו מספיק זמן לחשוב על ההצעה בגובה של 15 מיליון דולר לשנתיים וחצי והוא החליט שהוא רוצה לצאת על אף שמדובר בליגה הסינית ולא בליגה מערב אירופית עם אתגר מקצועי גדול.

עוד בנושא:
דיווח באנגליה: רפא בניטס רוצה את ערן זהבי בניוקאסל
בעקבות אירועי סכנין: מכבי תל אביב נענשה ברדיוס עם קהל, והורדת נקודה על תנאי
ג'ורדי קרויף: "רוצה להכין את הקרקע למי שיגיע אחריי. ברצלונה? יש לי עוד הרבה מה ללמוד"

מיטש גולדהאר, ערן זהבי, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
ייתן לו ללכת? זהבי עם גולדהאר/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

גולדהאר שפתח לפני שנה את חוזהו של זהבי ושידרג לו אותו למיליון יורו לעונה לא כולל בונוסים, מבין שזו הזדמנות חייו של זהבי להשתכר סכומים דמיוניים עבור כדורגלן ישראלי אבל הוא בכל זאת מתעקש לשמור לעצמו את הזכות לא לנהל משא ומתן למכירת השחקן הכי חשוב שלו, שכן אין בחוזה סעיף שחרור.

איתן טיבי הגיע היום לסיכום עם מכבי תל אביב על הארכת חוזהו לארבע עונות נוספות וירוויח כחצי מיליון יורו לעונה. הבלם היה במגעים עם קבוצות נוספות, אך לבסוף העדיף להשאר בקבוצה שרצתה אותו מאוד, הצדדים הגיעו לסיכום עם הסכום שמהווה גם סוג של פיצוי, על ארבע השנים שהבלם שיחק במכבי תל אביב בשכר נמוך בהשוואה לשחקנים רבים אחרים.

(עדכון ראשון: 8:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully