וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "רוצה להכין את הקרקע למי שיגיע אחריי. ברצלונה? יש לי עוד הרבה מה ללמוד"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, שנמצא בעיצומם של חיפושים אחר מאמן לעונה הבאה, דיבר בספרד: "מתייחסים אליי מאוד יפה כאן. יש לי חוזה לעונה נוספת, אך הזמן שלי לחפש מקום חדש יגיע"

one

בווידאו: מכבי תל אביב מפסידה בגמר הגביע

במכבי תל אביב עדיין לא החלו באופן רשמי בהכנות לעונה הבאה. הצהובים עדיין מחפשים מאמן שיחליף את פטר בוס שעזב בסיום העונה לאייאקס אחרי חצי עונה על הקווים של הצהובים, כשגם בגזרת השחקנים עדיין לא התבצעה החתמה כזו או אחרת. צירופו של קשר מכבי חיפה בעונה החולפת, יוסי בניון, אמור להפוך לרשמי כשסגנית האלופה לא צפויה לעצור רק בקשר הוותיק, ותצרף שחקנים נוספים, זרים וישראלים.

האיש האמון על ההכנות של הקבוצה לעונה הבאה הוא המנהל הספורטיבי, ג'ורדי קרויף, שבתקופה האחרונה היה עסוק גם בדברים אחרים בשל מותו בטרם עת של אביו, אגדת הכדורגל ההולנדית יוהאן קרויף. ג'ורדי, שגדל בספרד, דיבר באחד האתרים הגדולים בספרד, "מארקה", על מכבי תל אביב, ועל העתיד הקרוב והרחוק.

"אני חייב להגיד שמתייחסים אליי יפה מאוד בישראל", אמר ג'ורדי בנושא. "בינתיים יש לי חוזה לעונה נוספת, ויגיע הזמן שלי לחפש אחר מקומות חדשים. כרגע, אני רוצה להכין את הקרקע למי שיבוא אחריי. נכון, ברצלונה לא רחוקה, אבל יש לי עוד הרבה מה ללמוד".

ג'ורדי קרויף המנהל המקצועי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש לי עוד מה ללמוד". קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully