וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתן טיבי סיכם על הארכת חוזה לארבע עונות

10.6.2016 / 14:42

הבלם בן ה-28 ימשיך במדים הצהובים ויסגור שמונה שנים בקבוצה, כשהוא צפוי להשתכר כחצי מיליון יורו לעונה. הסכום אמור להוות סוג של פיצוי על השנים בהם שיחק בשכר נמוך בהשוואה לשחקנים אחרים

בן שהר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממשיך במכבי תל אביב. איתן טיבי/קובי אליהו

איתן טיבי הגיע היום (שישי) לסיכום עם מכבי תל אביב על הארכת חוזהו לארבע עונות נוספות וירוויח כחצי מיליון יורו לעונה. הבלם היה במגעים עם קבוצות נוספות, אך לבסוף העדיף להשאר בקבוצה שרצתה אותו מאוד, הצדדים הגיעו לסיכום עם הסכום שמהווה גם סוג של פיצוי, על ארבע השנים שהבלם שיחק במכבי תל אביב בשכר נמוך בהשוואה לשחקנים רבים אחרים.

עוד בנושא:
ההצעה של מכבי תל אביב לערן זהבי
זהבי מבוקש, רפא בניטס מעוניין בכוכב מכבי תל אביב

מזה תקופה ארוכה עמד נושא הארכת חוזהו של הבלם על סדר היום, כשהוא הבהיר עוד במהלך העונה כי ירצה להמשיך בקבוצה, אך לאחר הסחבת בעניינו עלתה האפשרות כי יצטרף דווקא לאלופה הפועל באר שבע, שחיפשה אחר בלם שיחזק את הסגל.

מרטין ביין אמר לאתר הרשמי: "איתן היה שחקן מרכזי בסגל ושחקן שעזר לנו להגיע להרבה הישגים ואני בטוח שהוא יימשיך להיות שחקן מרכזי בהגשמת המטרות העתידיות של המועדון בשנים הבאות".

בן שהר מאמן הפועל באר שבע (שמאל) מול איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר בצהוב. טיבי/קובי אליהו

הבלם בן ה-28 הגיע לצהובים בתחילת עונת 2012/13 אחרי עונת פריצה בעירוני קרית שמונה, הפך לעוגן בהגנה של מכבי, וזכה ל-24 הופעות במדי הנבחרת הלאומית בעקבות ההצלחה במועדון. טיבי גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים והיה שייך למועדון עד לשנת 2010 כשבמקביל הוא יוצא לעונות השאלה בהפועל רעננה והכח עמידר רמת גן. את בית"ר עזב בעונת 2010/11 כשעבר לשחק בשרלרואה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully