וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות אירועי סכנין: מכבי תל אביב נענשה ברדיוס עם קהל, והורדת נקודה על תנאי

8.6.2016 / 9:38

הצהובים נענשו על אירועי דוחא: הקבוצה ספגה קנס של 80 אלף שקל, ועוד איום של הפחתת נקודה במקרה נוסף של התפרעות אוהדים בעונה הבאה. גם סכנין ספגה שורה ארוכה של קנסות

one

בווידאו: תקציר המשחק והאירועים

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל פרסם היום (רביעי) את החלטתו בנוגע לאירועי המשחק הסוער בין מכבי תל אביב לבני סכנין בסיומה של העונה שעברה. כזכור, בסיום המשחק פרצה על הדשא מהומה בין השחקנים, כולל התקרית שבה שוער הצהובים פרדראג ראיקוביץ' דחף את מאמן סכנין יוסי אבוקסיס. כמו כן נשמעו מיציע אוהדי מכבי תל אביב קריאות גזעניות. פסק הדין נכתב על הדיין עמנואל סלע.

טל בן חיים מכבי תל אביב מול בני סכנין. יוסי ציפקיס
טל בן חיים מכבי תל אביב מול בני סכנין/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הואשמה בין השאר בעבירות של התפרעות אוהדים וקריאות גזעניות ("תנו לצה"ל לנצח, נז--ן את הערבים"), ונענשה במשחק רדיוס אחד עם קהל (איסור לקיים את המשחק במגרשה הביתי) וקנס כספי בסך 80 אלף שקל (על קריאות גזעניות 20 אלף שקל, על התפרעות אוהדים 30 אלף שקל, ועל התנהגות בלתי ספורטיבית של שחקנים וממלאי תפקידים 30 אלף שקל נוספים. בסך הכל 80 אלף שקל).

כמו כן, על הקבוצה הוטל של הפחתת נקודה על תנאי, במקרה בו הקבוצה תורשע בעבירה של התפרעות אוהדים במהלך ארבעת החודשים הראשונים של העונה. על פי פסק הדין, "זו הרשעתה העשירית (!) העונה של מכבי תל אביב בעבירת התפרעות אוהדים".

בני סכנין הואשמה בהתפרעות אוהדים (נהימות כלפי דסה וסינוור בלייזר, בין השאר). על הקריאות היא ספגה קנס של עשרת אלפים שקל, על השימוש בלייזר נקנסה ב-15 אלף שקל, ועל זריקת מצת למגרש ב-8,000 שקל. כמו כן, פיזיותרפיסט של הקבוצה נראה מתפרע על הדשא, וניסה לבעוט בשחקן של מכבי תל אביב. על עבירה זו נקנסה סכנין ב-30 אלף שקל. הקבוצה הואמה בהתנהגות פסולה של הכרוז, שהלהיט את האוירה ("נדרשת הרגעה ולא התססה") ועל כך נקנסה ב-3,000 שקל. בסך הכל נקנסה סכנין ב-66 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully