וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריל מונרו: "הלחץ על הפועל ירושלים, אנחנו לא רוצים רק ליהנות"

8.6.2016 / 17:55

מכבי ראשל"צ ערכה את האימון המסכם שלה לקראת גמר הפיינל פור (ה', 21:05, ערוץ 2). כוכבה סימן את המפתחות: "צריך לגרום להם להרגיש לא בנוח". ליונס: "אפשר לעשות משהו מיוחד"

one

בווידאו: מכבי ראשון לציון עולה לגמר הפיינל פור

מכבי ראשון לציון תעלה מחר (חמישי, 21:05, שידור ישיר בערוץ 1) לאחד המשחקים הגדולים בתולדות המועדון, כשתתארח בארנה ותנסה להדהים את הפועל ירושלים בגמר הפיינל פור. הערב קיימה הקבוצה שהיממה בחצי הגמר את מכבי תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת רגע האמת.

"אני מאוד מתרגש, שמח", אמר ה-MVP של חצי הגמר, דריל מונרו. "ירושלים היא קבוצה טובה, אנחנו צריכים לבוא מוכנים לשחק. ההבדל בין המשחק הראשון שלנו העונה נגד ירושלים לשני האחרים הוא שהיינו שתי קבוצות שונות. בתחילת העונה היינו רעננים, ולאחר מכן עברנו הרבה דברים, עברנו פציעות. היינו מוכנים בכל המקרים, אבל דברים קורים. ברור שיש לנו סיכוי, כמו מול כל קבוצה אחרת. המפתחות? אני לא רוצה לגלות את הסודות, אבל לשחק כמו קבוצה, לשחק הגנה כמו במשחקים האחרונים, לגרום להם לעבוד ולהרגיש שלא בנוח. זה משחק ביתי בשבילם ולמרות שזה משחק האליפות, הם יהיו מוכנים, אז גם אנחנו צריכים להיות. הלחץ עליהם, ברור, הם אמורים לנצח, אנחנו "רק אמורים לשחק", לא אמורים לנצח. אנחנו לא רוצים רק להינות, אלא באים לנצח".

מארק ליונס הוסיף: "אנחנו מוכנים. אנחנו שמחים שניצחנו את מכבי, אבל יש לנו עוד משחק, אז לא סיימנו עוד את העבודה שלנו. ברור שזה יכול להיות ההישג הכי גדול של בחיים של הרבה שחקנים כאן. אנחנו יכולים לעשות משהו מיוחד, אז חשוב שנסיים את זה חזק".

עוד בנושא:

ארז אדלשטיין סגר כמאמן מכבי תל אביב לעונה הבאה
שיא צופים יירשם במהלך גמר הפיינל פור בארנה
מאיר טפירו: "לא פורש מכדורסל, אלא רק ממשחק פעיל"

שיבק ושחקניו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully