וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא צופים יירשם במהלך גמר הפיינל פור בארנה

8.6.2016 / 13:35

כל הכרטיסים למשחק בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון יימכרו, הפיינל פור ייסגר עם כמות הצופים הגדולה בתולדות הליגה (כ-84 אלף צופים בסך הכל)

אוהדי מכבי ראשון לציון עומדים בתור. מכבי ראשון לציון, מערכת וואלה! NEWS
חטפו את הכרטיסים. אוהדי מכבי ראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, מכבי ראשון לציון

כל הכרטיסים לגמר הפיינל פור בין הפועל ירושלים למכבי ראשון לציון בארנה צפויים להימכר. משעות הבוקר הגיעו מאות אוהדי ראשון לציון למשרדי הקבוצה וקנו כמעט כל כרטיס שיצא למכירה כאשר התור השתרך לאורך עשרות מטרים. לאחר שחשדו בראשון לציון כי כמה מאות אוהדי הפועל ירושלים רכשו כרטיסים ליציע הכתומים דרך אתר האינטרנט של "לאן", העבירו בעיר היין את המכירה למשרדי המועדון בבית מכבי, כשהחל מהבוקר מאות אוהדים הגיעו כדי לרכוש כרטיס למעמד ההיסטורי.

גם הפועל ירושלים דיווחה כי כל הכרטיסים שעמדו לרשותה נמכרו. בגמר צפויים כ-8,000 אוהדי הפועל ירושלים וכ-3,000 אוהדי מכבי ראשון לציון. בכך ייקבע שיא צופים חדש לגמר הפיינל פור שיסגור פלייאוף עם כמות הצופים הגדולה בתולדות הליגה (כ-84 אלף צופים בסך הכל).

קופות הארנה ייפתחו ביום המשחק אך ורק לאיסוף כרטיסים. כמו בחצי הגמר, גם בגמר ייערך הפנינג בטבעת המקיפה את האולם עבור בני נוער וילדים הכולל עמדות צילום ממותגות, משחקי מחשב ואטרקציות נוספות. ההפנינג יחל עם פתיחת הקופות כשעתיים לפני פתיחת המשחק. מומלץ להגיע מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully