וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא פתחה במו"מ עם עמוס, אבל פוזלת גם לכיוון גורש

8.6.2016 / 9:15

הירוקים ממשיכים במאמצים לצרף שוער ראשון כאשר גורש צפוי לקבל פנייה אם יבחר לעזוב את הפועל באר שבע. קאצ'ובה מתקרב, ליאור לוי עשוי להצטרף במקום בנש

צלמים זמניים מורשים

בתקציר: 1:1 בין הפועל כפר סבא למכבי נתניה

בהפועל כפר סבא מפעילים מאמצים גדולים כדי לסגור עם שוער ראשון לקראת העונה הבאה. אתמול (שלישי) נפגשו הירוקים עם הסוכן אדם קידן המייצג את דני עמוס ופתחו במשא ומתן כספי עם השוער, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו. העובדה כי עמוס הוא שחקן חופשי מקלה על המגעים איתו לעומת רן קדוש ואוהד לויטה.

בד בבד, בכפר סבא עוקבים אחרי ההתפתחויות בין דודו גורש להפועל באר שבע, בעקבות צירופו של גיא חיימוב. בסביבתו של גורש נשמעו קולות כי הוא אינו מאושר מההחלטה של האלופה לצרף את שוער קרית שמונה ואם גורש יחליט לעזוב, במועדון ינסו לסגור איתו.

עוד בנושא:
ההחלטה של אלי אוחנה
ג'ורדי קרויף רומז על עתידו במכבי תל אביב

דני עמוס שוער הפועל עכו. יוסי ציפקיס
יגיע לשרון? עמוס/יוסי ציפקיס

בתוך כך, הירוקים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם הקשר דייגו קאצ'ובה ונציגו איתן מזרחי. המגעים בין הצדדים נמשכים כעשרה ימים כאשר יהיה סביר מאוד להעריך כי קשר בני סכנין בעונה הקודמת ישחק תחת שרון מימר.

בשל הקשיים במשא ומתן עם טל בנש, ליאור לוי עשוי להצטרף ולתפוס את עמדת המגן הימני. המגעים עם איציק כהן נמשכים כאשר גם משה מישאלוב בעמדת המתנה, בכפר סבא מקווים להשלים את המגעים עם מוחמד כליבאת, שזוכה לעניין רב משאר קבוצות ליגת העל.

עוד באותו נושא

המגן אורי שטרית החליט לפרוש מכדורגל בגיל 30

לכתבה המלאה
דיוגו קאצ'ובה שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
מתקרב. קאצ'ובה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully